• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw Panamera project

Mattie73

Detailing trainee
17 sep 2019
11
25
Zojuist al even voorgesteld waarbij ik al aangaf ik ik hier eerder heb rondgehangen. Nu onlangs tot de aanschaf van een Panamera overgegaan die ik goed wil gaan aanpakken. In eerste instantie heb ik hier 2 vragen bij. Is op voorhand aan te geven of de lak op Porsches erg hard of juist zacht is? Daarnaast zitten er in het interieur boven het dashboard en op de deurpanelen van die sierstukken gemaakt van kunststof en uitgevoerd in hoogglans zwart. Deze hebben wat oppervlakkige krasjes die ik graag zou willen aanpakken en de glans daarop willen herstellen. Met welk product of middels welke methode pak ik dat het beste aan?
 
Voor beide geldt hetzelfde: Testspot maken, dus met milde middelen beginnen en indien nodig opschalen.
Voor het kunststof in het interieur zal eenl lichte combi hoogstwaarschijnlijk goed resultaat moeten leveren. Kan met ieder licht polijstmiddel en bijvoorbeeld een handpad of ook gewoon met een MF doek. Eventueel wat omliggende delen afplakken die je niet met polijstmiddel wil raken.
 
  • Leuk
Reactions: PA27506 en Cordoba