• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Ah, dat valt mij ook nu pas op. :D Ik heb op de Chrome-homepage het forum als snelkoppeling en ga vaak via die link naar het forum en drukte daar op het Carclean-logo om naar de shop te gaan. (Ja, kan ook gewoon een webhop-link maken :p )
 
Nog een vreemde "feature" die mij de laatste tijd al een paar keer is opgevallen in de tekst-editor op het forum:

Als je een bericht hebt getypt en dan nog ergens een woord of zinsnede selecteert en deze dan vetgedrukt of cursief maakt, dan wordt de laatste alinea of onderste paar regels (die dus niet geselecteerd waren) ook ineens bold of italic.

Dit gebeurt zowel op de desktop PC op mijn werk (W10) als mijn laptop thuis (W7) beide met Firefox. Behalve op het CC forum is me dit nog nooit ergens gebeurd.

(Net gebeurt het ook: ik maak de tekst tussen haakjes vetgedrukt en de hele laatste regel (Dit gebeurt zowel op de...) gaat ook mee (de tekst ertussenin - ook ineens bold of italic - dus niet.) :confused:
 
Hmmm ik kan daar weinig aan veranderen ben ik bang. Wij gebruiken de meest recente versie van Xenforo (2.1).

Even kijken of ik het ook heb, ik wijzig het echter meestal nooit achteraf.

Dus ik ga nu kijken of het bij mij ook voorkomt.

(Hmm hier lijkt het allemaal goed te doen).
 
Ik gebruik dus, zoals al gezegd, in beide gevallen Firefox met inderdaad exact dezelfde plugins:
  • OpenH264 Video Codec provided by Cisco Systems Inc
  • Shockwave Flash
  • Widevine Content Decryption Module provide by Google, Inc
(Ik zie niet direct welke van deze zich met de opmaak in een tekst-editor zou kunnen bemoeien.)
 
Er zijn niet zoveel Firefox gebruikers die van onze sites gebruik maken, wellicht dat het probleem daardoor niet zo opvalt. Ik zal het eens testen in Firefox!
 
Ah, dus wel reproduceerbaar.

Ik had net nog even een brainwave (brainfart?):
Aangezien het laatst getypte deel van het tekstveld ongewild meeveranderd, dacht ik dat het misschien iets te maken zou kunnen hebben met het nog niet opgeslagen concept. :confused:

Edit: net getest, maar het geforceerd opslaan van het concept helpt niet. De laatste regel gaat ook dan nog altijd mee met de aanpassing zonder geselecteerd te zijn.
 
Het viel mij het volgende op...

Deze Emoticon staat er dubbel in. Zie foto:

20191102_214809.jpg
 
Het is sinds kort niet meer mogelijk om vanuit de notificatie van een like nog naar de betreffende post door te klikken(?) . Ik vond dat wel eens handig om eens terug te kijken wat ik eigenlijk gepost had wat iemand nu leuk vind. Is dit een bewuste aanpassing?