• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

@Rednose Je bedoelt het door mij aangegeven issue met het (niet) door kunnen klikken vanuit de notificaties bij ontvangen likes? Wat mij betreft is dat probleem er nog steeds namelijk... (Ik gebruik normaal Firefox maar heb nu ook even op Chrome getest - idem)

2020-02-05 14_18_55-Window.png

Zoals te zien is er bij de "Leuk's" niets te klikken. of ligt dit toch aan mij?
 
Dat is mij ook opgevallen. Voorheen kon ik daar op klikken, net als wanneer er een reactie geven is op mijn reactie. Sinds kort (geen idee wanneer) is die link er niet meer.
 
Sinds enkele dagen werkt het niet meer als je een notificatie hebt en je wilt terug zien wie of wat er leuk is.

Ik gebruik het forum op de smartphone in Google Chrome en thuis op de pc ook.

@Tim
 
@Tim,

Helaas niet. Alleen als je getagd wordt zoals je deed, krijg je wel een aanklikbare link van het desbetreffende topic, zie rode pijl.

Voorheen als iemand je post een like gaf, kreeg je hiervan een notificatie en kon je klikken op het desbetreffende topic gedeelte en kwam je in betreffende post terecht.

20200205_211435.jpg
 
Daar zie ik het wel goed staan met de link naar het betreffende topic

Screenshot_20200205-213348_Chrome.jpg


Zou het niet te maken kunnen hebben met de instellingen van de push notificaties?

Screenshot_20200205-213625_Chrome.jpg


Bij mij staat in ieder geval alles aangevinkt; bij "Melding aan" en "Push"
 
Even een noobie-vraag betreffende ''beveiligde verbinding'' met het forum. :D
Ik ben een totale leek wat dit betreft, dus als ik domme vragen stel; Tell me!

Ik gebruik Google Chrome als browser. Wanneer ik het forum open, staat er naast het internetadres een ''slotje-icoon''. Echter viel het mij vandaag ineens op dat wanneer ik bepaalde topics open, dit ''slotje'' ineens een rood driekhoek + uitroepteken wordt en ik blijkbaar ''geen beveiligde verbinding'' meer heb. Ga ik weer terug naar de homepage of een ander topic, dan is het ''slotje'' er weer.

''We raden je aan geen persoonlijke of privé-informatie op deze pagina in te voeren. Gebruik de site zo mogelijk helemaal niet.
Ga voorzichtig te werk. Er is iets ernstig mis met de privacy van de verbinding van de site. Het is mogelijk dat iemand de informatie die je verzendt of ontvangt via deze site, kan bekijken.''


Kan iemand mij vertellen wat ik hier mee kan doen?
 
Kan je dat betreffende topic even doorsturen?
( Waarschijnlijk heeft dat te maken met externe linkjes naar foto’s die niet beveiligd zijn. )
Dan kunnen we daar even naar kijken.
 
@morphf - Ah, ga ik doen!

Even kijken, hoor... Het betrof inderdaad topics met foto's, dacht ik. Maar vond ook topics zónder foto's.
Hieronder een aantal uit de ''Recente berichten'', waarbij het ene topic wél de melding gaf en de volgende weer niet.



 
  • Leuk
Reactions: morphf
@Tim - Hmmm... Het topic in de eerste link laat nu weer ineens een ''slotje'' zien. (Goed dus) Toen ik daar keek naar afbeeldingen in signatures, zag ik alleen bij Lawrencio twee thumbnails o.i.d. die zich laten zien als twee foute afbeeldingen. (Twee gescheurde papiertjes - icoon? :p)

Tweede link hetzelfde; Nu een slotje, wederom twee foute afbeeldingen in de signature van Lawrencio.

Derde link eveneens hetzelfde verhaal.


Allemaal dus ineens wél een beveiligde verbinding, toeval lijkt dat Lawrencio in alle topics reageerde.
 
Even een noobie-vraag betreffende ''beveiligde verbinding'' met het forum. :D
Ik ben een totale leek wat dit betreft, dus als ik domme vragen stel; Tell me!

Ik gebruik Google Chrome als browser. Wanneer ik het forum open, staat er naast het internetadres een ''slotje-icoon''. Echter viel het mij vandaag ineens op dat wanneer ik bepaalde topics open, dit ''slotje'' ineens een rood driekhoek + uitroepteken wordt en ik blijkbaar ''geen beveiligde verbinding'' meer heb. Ga ik weer terug naar de homepage of een ander topic, dan is het ''slotje'' er weer.

''We raden je aan geen persoonlijke of privé-informatie op deze pagina in te voeren. Gebruik de site zo mogelijk helemaal niet.
Ga voorzichtig te werk. Er is iets ernstig mis met de privacy van de verbinding van de site. Het is mogelijk dat iemand de informatie die je verzendt of ontvangt via deze site, kan bekijken.''


Kan iemand mij vertellen wat ik hier mee kan doen?
Dit heb ik ook vaak. Heb altijd meerdere tabbladen openstaan. Wanneer je inderdaad een oud topic opent krijg je geen beveiligde verbinding. Wanneer ik dan vernieuw weer wel.