• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

David

Detailing addict
10 okt 2014
149
73
44
Oost-Vlaanderen
@Tim Na het biertje heb ik nog een klusje. De zoekfunctie werkt niet meer, 't is te zeggen, als je rechts bovenaan op het vergrootglas drukt opent hij pijlsnel het zoekscherm en het toetsenbord, maar even snel gaan deze schermen terug dicht. Heb dit vanuit verschillende pagina's geconstateerd. Ik zit bezig op een tablet met Android, via Google Chrome, landscape, maar idem dito in vertikaal scherm.

Nog een vraagje, misschien een instelling, maar bij het openen van topics ging je vroeger automatisch naar de laatst gelezen post, bijv "Hebben we nog wat gedaan vandaag [deel 19]", dat is nu niet meer zo.

Altos

Detailing guru
13 jan 2015
1.837
158
39
Laatst gelezen post is weer werkend evenals nieuwe berichten als vanouds

• Leuk
Reactions: Tim

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.191
195
Berkel en Rodenrijs
@David je moet op het veld zelf klikken. Het icoontje staat gelijk aan 'voer opdracht uit'

Over een paar dagen ga je weer naar de laatst gelezen post als het goed is.

David

Detailing addict
10 okt 2014
149
73
44
Oost-Vlaanderen
@Tim bedankt voor de tip! In het verticale scherm werkt het idd, maar in het horizontale niet en laat ik nu zo het liefste werken.
De balk ziet er bij mij zo uit:
114537

• Verdrietig
Reactions: Tim

LAWRENCIO_XD

Detailing chief
27 nov 2018
247
78
24
Groningen
Er is iets mis met de kortingscode van de Let it Rain 2019 actie. Als ik in mijn winkelwagen ben en de code invoer dan klopt het allemaal. Nu probeerde ik op Annuleren te klikken om de code te annuleren, maar dat lukt niet. Dan laadt de website de zelfde pagina weer, waarbij de kortingscode nog steeds actief is.

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.413
178
45
Nuland
Ik had een bugje in de sync met Tapatalk, waardoor de "ongelezen berichten" niet helemaal lekker liep. Maar dat lijkt inmiddels weer verholpen.
Omdat ik het bij meer fora had, denk ik dat dit bugje bij Tapatalk zat.