• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

@Tim bedankt voor de tip! In het verticale scherm werkt het idd, maar in het horizontale niet en laat ik nu zo het liefste werken.
De balk ziet er bij mij zo uit:
114537
 
  • Verdrietig
Reactions: Tim
Er is iets mis met de kortingscode van de Let it Rain 2019 actie. Als ik in mijn winkelwagen ben en de code invoer dan klopt het allemaal. Nu probeerde ik op Annuleren te klikken om de code te annuleren, maar dat lukt niet. Dan laadt de website de zelfde pagina weer, waarbij de kortingscode nog steeds actief is.
 
Ik had een bugje in de sync met Tapatalk, waardoor de "ongelezen berichten" niet helemaal lekker liep. Maar dat lijkt inmiddels weer verholpen.
Omdat ik het bij meer fora had, denk ik dat dit bugje bij Tapatalk zat.
 
Sinds een paar dagen werkt het Carclean.com logo bovenaan het forum niet meer om naar de webshop te gaan. Ik kom nu weer op het forum uit als ik daar op klik.

Ik gebruik Chrome @android. Meer mensen last van, of is het alleen bij mij?
 
@Tim ik moet wel zeggen dat ik het forum vanaf mobiel vaak gebruikte om snel naar de shop te gaan.
mop mobiel kost het een extra handeling om er nu via het menu te komen. Geen ramp maar hogere drempel om nu “even” door te klikken :innocent: