• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Beste forumleden,

We hebben het nieuwe forum online gezet. Als test hebben we hem nu actief gezet.

Je wachtwoord zal gereset moeten worden, want die is niet meegenomen met de migratie. Dat kan door op de juiste link te klikken.

Wat is er wel meegenomen naar dit nieuwe forum:

  1. Je posts en topics
  2. Je likes en ontvangen likes
  3. Je avatar en onderschrift
  4. Je PM's
  5. Je attachments (foto's) al tonen die nog niet allemaal in de topics, dit passen we aan
Wat is er niet meegenomen naar dit nieuwe forum:

  1. Je abonnementen op topics en forumgroepen
  2. Stemresultaten van polls
  3. Tags van topics (sleutelwoorden die je aan een topic kan hangen)

Wat moeten nog aanpakken:

  1. Usertagging moeten we nog matchen, verwijst nu naar een andere gebruiker als je op de tag klikt
Dit topic wordt verder aangevuld

Vragen, opmerkingen, problemen? Meld het in dit topic!
 
  • Leuk
Reactions: Emi en Dibbuz
Vraagje, hoe kan ik in het linkergedeelte naar beneden scrollen, dit lukt enkel door rechts op de grote groene pijlen te drukken, maar dan schiet alles ineens naar onder. Dan kan ik wel naar boven scrollen?
 
Ik al zoeken of ik een resetmail gemist had
Maar die kan iedereen zelf aanmaken, en dat gaat prima

Totale breedte via knopje helemaal links onderaan werkt ook mooi

Ziet er lekker fris uit !!
Alleen mijn avatar is te groot :-0 Edit; opgelost
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, hoe kan ik in het linkergedeelte naar beneden scrollen, dit lukt enkel door rechts op de grote groene pijlen te drukken, maar dan schiet alles ineens naar onder. Dan kan ik wel naar boven scrollen?
Het linkderdeel scrollt niet volgens mij, die zit vast. Dus scrollen aan de rechterkant of in de content zelf, dat lukt wel toch?
 
Ik denk dat er nog wel wat puntjes op de spreekwoordelijke 'i' gezet gaan worden.
Voorlopig vind ik het er al netjes uitzien.
Ik zal de admins nog eens van wat ongevraagde hints voorzien. :sun:
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Het linkderdeel scrollt niet volgens mij, die zit vast. Dus scrollen aan de rechterkant of in de content zelf, dat lukt wel toch?
Het linkerdeel scrollt hier alleen verder als het rechterdeel 'uitgescrold' is. Dus zodra het rechterdeel onderaan is aangekomen, scrollt het linkerdeel ineens wel weer.
Ach ja. Ben zelf niet zo'n scrollert.
Ik maak meer gebruik van de PageUp, PageDown, Home en End toetsen op mijn toetsenbord. Kun je ook eens proberen.

[edit] spuit elf; @RedCat was me voor