• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe shampoo: MBFactor?

Dennis,

Geen problemo. Heb de sleutel en alarmcode :lol
Al moet ik het zaterdagnacht nog halen, zondag zal ik het testen.
D'r staat hier een mooi blauw slachtoffer voor de deur die al weken niet gedaan is... :|~*

Vanmorgen heb ik de proefflacon MBFactor in de bus gekregen.

Ik had toen de auto al gewassen en was net bezig de Focus te voorzien van een laagje Collinite 845. Niet echt een goed moment om de MBFactor nog eens te gaan proberen, zeker ook omdat ik de rest van de dag nog andere dingen ingepland had staan.
De test laat dus nog minstens een weekje op zich wachten, afhankelijk van het weer komend weekend. In de tussentijd heeft de Focus weer de tijd om lekker vuil te worden.

Ik heb natuurlijk wel het flesje meteen opengedraaid en effe aan de inhoud geroken (da's een soort van afwijking bij mij met detailspullen).
Zoals Dibbuz al aangaf, is de geur zeker niet vies. Een beetje zoetig, ik kan de geur niet helemaal thuisbrengen :weetniet , maar het doet me denken aan de geur van zo'n flesje (amandel-)essence voor in de keuken (voor bij het bakken van taart, cake of zoiets). Eens kijken wat dat gaat doen als het in 10 liter water wordt gedaan.

Het flesje zelf ziet er overigens netjes uit: aardig vormgegeven flesje met een eenvoudige transparante sticker met daarop het logo van MBFactor. Verder geen poespas, ook geen gebruiksaanwijzing of andere tekst, maar dat lijkt me ook niet echt nodig.

U hoort nog van mij.

pb010196.webp

Ik heb gisteren de MBFactor shampoo uitgeprobeerd. Ik heb de shampoo opgelost in 10 liter water (afgemeten met behulp van een maatbeker).

Maar aangezien er van Carclean een aantat personen aan het testen zijn wil ik mijn conclusie bewaren totdat die van het ook bekend wordt. Wellicht dat ik het kan PM men aan de moderator zodat die de conclusie kan toevoegen bij de ervaringen van de rest?

In ieder geval ruikt het product erg lekker. Het ruikt naar een combinatie van vannille en caramel.

GdV

Peter Jansen zei:
Even goed kijken wanneer dat bericht door B.K. geplaatst is. Dan weet je dat hij met morgen maandag bedoelt.

Groet, Peter

Morgen, maandag, is toch 2 november zoals ik zei? Is voor sommigen een vakantiedag, dus voor de post misschien ook.

Maandag = 2 november :rules

@GdV42: Och, er is een vijftal mensen dat via Carclean zo'n flesje heeft gehad. De bevindingen van dat vijftal (mezelf inbegrepen) zijn niet belangrijker dan van anderen die zelf zo'n flesje hebben aangevraagd.
Hoe meer reviews, hoe beter.

Het weer voor komend weekend ziet er niet best uit.
Eens kijken of er nog wat getest kan worden.

@Carclean crew: hebben jullie alle ontvangen flesjes doorgestuurd of gaan jullie zelf ook nog zo'n flesje proberen?

Ik ben benieuwd hoe de testen gaan verlopen. Jammer dat het slecht weer wordt komend weekend, tenzij onze testers natuurlijk allemaal binnen kunnen detailen of een carport hebben :ja. Succes allen!

De mijne ontvangen :cool

Ik probeer er morgen even tijd voor te maken. Heb ook nog steeds een berg schoolwerk te doen :-/