Vandaag voor het eerst proberen op te stappen in de wereld van Carclean!
BMW harde lak en ben gaan beginnen met de achterklep die echt doffe lakplekken had/heeft. Hoe deze er ooit op zijn gekomen is onbekend.
Alles goed schoon gemaakt, daarna klei en daarna begonnen met polijsten. (oranje pad met Monello medium) Mijn machine is een dual action maar geen dap.
Daarna alles in de was met meguiers 2.0.
Resultaat voor een eerste keer en zeker t.o.v. hoe dof het as is best wel goed. tenminste toen ik nog in de zon keek!
Vanavond in de schaduw kon ik toch in een bepaalde schijning (hoe je over de oppervlakte kijkt) de doffe stukken nog herkennen. Dit was dan wel weer wat telleurstellend maar oke, het spel is natuurlijk pas begonnen.
Nu vraag ik mij af hoe verder. Kan het zijn dat ik groffer moet beginnen en daarna fijner? Maar is het ook zo dat je ergens te ver kunt gaan? Ik heb mij best ingelezen in de technieken, maar nu ik in de rebound nog een keertje moet weet ik niet waar te beginnen met dit beeld.
BMW harde lak en ben gaan beginnen met de achterklep die echt doffe lakplekken had/heeft. Hoe deze er ooit op zijn gekomen is onbekend.
Alles goed schoon gemaakt, daarna klei en daarna begonnen met polijsten. (oranje pad met Monello medium) Mijn machine is een dual action maar geen dap.
Daarna alles in de was met meguiers 2.0.
Resultaat voor een eerste keer en zeker t.o.v. hoe dof het as is best wel goed. tenminste toen ik nog in de zon keek!
Vanavond in de schaduw kon ik toch in een bepaalde schijning (hoe je over de oppervlakte kijkt) de doffe stukken nog herkennen. Dit was dan wel weer wat telleurstellend maar oke, het spel is natuurlijk pas begonnen.
Nu vraag ik mij af hoe verder. Kan het zijn dat ik groffer moet beginnen en daarna fijner? Maar is het ook zo dat je ergens te ver kunt gaan? Ik heb mij best ingelezen in de technieken, maar nu ik in de rebound nog een keertje moet weet ik niet waar te beginnen met dit beeld.