• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel III (zondag 24 november 2013)

Dan zit ie vol hè?

1. D-J [betaald]
2. Eddy [betaald]
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
9. Eelco
10. Viatin
11. Rikkie
12. sjoerdnijhuis
13. JustyPerfect
14. DMSLex
15. Niki
16. Scenicrijder
17. Bart0ving
18. johnsdale
19. SkyBuMp en Dibbuz
20. Joos
21. Smenno!
22. Koepeetje
23. Niels

@LB Als het weer het toelaat en mijn interieur klaar is (zie mijn interieurtopic) kom ik met de Ghibli :-)^
De Ghibli kan trouwens heel veel TLC gebruiken, zitten best wat krasjes en swirls op. Vandaar dat ik met detailen wil beginnen, maar het leek me veiliger met de Panda te beginnen ;-)

Klopt, dan zitten we vol!
Ik heb de betalingen bijgewerkt.
Voor de laatste 3 aanmeldingen: jullie hebben een PM

@johnsdale & Rikkie: het lijkt me een goed moment om te laten weten of jullie komen op deze super leuke meeting!
Anders kunnen zich anderen gaan aanmelden

@Koepeetje: ik hoop dat je met de Ghibli komt. Prachtige wagen waar ik graag ff naar kom kijken.

Zojuist is ook mijn betaling de deur uit gegaan.
van ING naar Rabobank dus het zal een dag of 2 duren denk ik

Neem aan dat je als nieuweling op het forum wel gewoon kan komen buurten om wat info op te doen en de personen achter het forum te leren kennen ??
Als het tussen men ploegendiensten tenminste goed valt ????

Greetzz hollander

D-J;344090 zei:
Klopt, dan zitten we vol!
Ik heb de betalingen bijgewerkt.
Voor de laatste 3 aanmeldingen: jullie hebben een PM

@johnsdale & Rikkie: het lijkt me een goed moment om te laten weten of jullie komen op deze super leuke meeting!
Anders kunnen zich anderen gaan aanmelden

Ik had graag langs willen komen om de fijne kneepjes te leren.
Maar dit wordt toch erg lastig voor mij.. mijn plekkie is dus weer vrij..

Betalingen in startpost bijgewerkt.

Daarnaast: nog een plekje vrij.
Dus Hollander....iets voor jouw? Als beginner is het juist een prima manier om aan je auto te beginnen met vele raadgevers om je heen

@ D-J : Als Hollander besluit die plek niet te nemen dan willen Wilma en ik die plek wel invullen.

We zien het van de week wel verschijnen wat de uitkomst is.
Met welke auto het gaat worden is nog onbekend.

Jullie zijn altijd welkom.
Daarbij: Rikkie heeft ook nog niet gereageerd.
En mijn ervaring is dat opgave 'onder voorbehoud' nooit doorgaat.

Vwb jullie deelname: moet vast goedkomen dus!

@juffer je mag die plaats hebben hoor. Ik wilde gewoon als t goed gaat met men dienst even langskomen en neuzen ???? altijd leuk nieuwe gezichten met de zelfde hobby/passie ...poetsen doenik eigenlijk basic thuis... Jaja weet t moet
Van men gewoontes afstappen ???? misschien bang voor commentaar lol.

Hierbij even een reactie.
Ik heb ga het niet halen.

Ik mag namelijk zaterdag avond aantreden op mijn bijbaantje in de bar dus ik ben pas vroeg thuis..

Sorry

Wat ik al zei...
@Juffer: je staat er bij, en krijt zo een PM.

Nu dus nog 1 plaats vrij!

heeey hallowa,

ik heb mijn rooster even doorgenomen en dit is mijn Rustweekend.
Hierbij dus wel de mogelijkheid om jullie kant op te komen ( kampen )
maar wat ik mij nog even afvraag wat is de bedoeling van deze dag ?
gewoon een poetsdag voor iedereen of informatief of of of.
want jah men clio kan wel een goede behandeling gebruiken ( schaam schaam )
maar goed loop momenteel nog tegen een aantal punten aan hoe ik dat moet gaan aanpakken.
Waarschijnlijk te voorzichtig en bang om iets goed te verknallen. !!!!!!

i.v.m. en gewraped dak/spiegels en carbon en stickers en de lak.....

dus JAAAA wat hulp of info zou ik erg waarderen in dat opzicht.
ook denk ik niet de gehele collectie poetsmiddelen al compleet te hebben om alles juist te doen, wat t momenteel lastig maakt.

misschien dat iemand me meer kan vertellen e.v.t. via PM ook goed !!

greetzzz Hollander

de leergierige beginnende poetser :D

Je kan die dag gewoon lekker je eigen gang gaan, je kan ook bij andere mede hobbyisten gaan kijken hoe zij dingen aanpakken, je kan bij een wat ervarener detailer vragen stellen : net wat jij wil !

Aan je post te zien ben ik ervan overtuigd dat het voor jou zeker de moeite waard is om ook te komen. Dat je je spullen nog niet compleet hebt maakt helemaal niets uit.
Zoals Dirk-Jan ook al aangaf, over het lenen van een paar druppels product zal niemand moeilijk doen maar het wordt een ander verhaal als je er een complete auto mee gaat doen.

Dit soort meetings is ideaal om de kunst eens bij een ander af te kijken en om verschillende producten te zien, ruiken, voelen en ervaren !

Kijkaan, leuk dat je komt Hollander! (tis ook bijna een thuiswedstrijd ;))
Je krijgt een pm van me!

Voor mij een ideale manier om het weer opnieuw te leren. Ik moet 1 plekje nog wetsanden, maar dat durf ik zelf niet aan. Er zal vast wel iemand met ervaring zijn die kan/wil helpen.

Haha bekend probleem, alleen t woord al vind ik gevaarlijk laat staan om t te moeten toepassen...
Zal wel een gebrek aan ervaring zijn denk ik..
Polijsten was ik ook erg voorzichtig mee maar na een maximaal mooi resultaat op een gele auto was
Ik verkocht !!!
Maar goed der is zoooo veel mogelijk en zoveel verschillende producten dat het denk ik een kwestie van tijd is om al die informatie op te doen....

Maar heb zin in de meeting !!