• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel III (zondag 24 november 2013)

Als Dibbuz geen muziek meeneemt, zou een muziekje wel leuk zijn.

Vergeet niet om een haspel mee te nemen. Er zitten geen stopcontacten in de muur. Ook is er geen catering. Voor eten kun je naar de MC Donalds of pizzeria.

hier anders ook nog wel een bouwradio beschikbaar mocht het nodig zijn.

Misschien nog wel een leuk idee dat als er mensen zijn die een middeltje of iets anders uit willen proberen dat ze dat hier aan kunnen geven.
waarschijnlijk zit er vast wel iemand tussen de deelnemers die dat dan mee kan nemen en het anders thuis had gelaten.

voor mij zou dit bijvoorbeeld de EZ-Wheelbrush zijn om eens te kijken of zoiets handig is bij mijn velgen, of dat ik gewoon ouderwets met de mitt moet blijven werken

Ik zal de EZ wheelbrush meenemen. Ook neem ik de Wheel Woolies mee..

LB;344707 zei:
Grapjas

@Niels: als je de extractor mee wil nemen graag. Ik zou graag mijn matjes ff willen wassen. Alvast bedankt!

Heb jij ervaring met wetsanden dan? Ik zou niet weten of de correctie nadertijd lukt met mijn dap500.

Mijn ervaring met wetsanden beperkt zich tot het herstellen van vogelpoepschade met de 3M schuurpapiertjes op een blokje. Uiteraard wil ik je helpen waar mogelijk.

Mijn voorstel is dat we eerst de kras eens heel goed gaan bekijken met een vergrootglas en daarna een plan maken. In alle gevallen is mijn voorstel om te starten met het vaststellen van de hardheid van je lak. We starten hiervoor met een milde combi pad en polijstpasta en schalen op wanneer nodig. Wie weet is een wolletje icm Mezzo op de DAP900 voldoende en is wetsanden helemaal niet nodig. We kunnen ook altijd nog gebruiken maken van de rotary die ik meeneem. OK?

Betalingen bijgewerkt.
Nu nog Joos en Niki zien te bereiken.
Iemand bekend Joos of Niki? Email adres bekend?
Op PM reageren ze niet...

Hoi D-J sorry van het late reageren. Ik was nog niet helemaal zeker of ik kon komen. Helaas dus niet. Ik hoop dat de plaats snel opgevuld word.

Hiep hoi hebt de bestelling binnen gekregen van carclean nu kan ik het gaan leren en alles mee nemen naar kampen.
Hebt er nu al zin in kan niet wachten tot zondag 24 november.

Groetjes Henk.

Onderstaande PM heb ik naar Joos gestuurd.

Tja, Joos....hier baal ik van hoor. :|
Je hebt je gewoon opgegeven, zonder voorbehoud of armslag.
Ik vind het weinig chique dat je nu laat afweten.
In het PM wat je een paar weken geleden gestuurd is staat het ook nogmaals duidelijk beschreven :rules

Door dit soort acties dupeer je zo'n hele meeting omdat we met zn 23-en de huur van die dag zouden delen.
Ik hoef er al niet aan te verdienen (immers, ik heb ook belang bij zo'n leuke dag) maar er bij in schieten vind ik ronduit klote.

Graag zie ik je reactie tegemoet.

Ik plaats m hier ook maar even om geen onduidelijkheid te krijgen.

Ik snap je reactie maar wel jammer dat je dit direct op zo een manier openbaar maakt.

Laat ik dan om onduidelijkheid te voorkomen ook maar even melden dat ik het volgende heb voorgesteld:
Ik betaal mijn plaats als er niemand voor gevonden word. Dit omdat ik natuurlijk niemand naaien. Daarnaast baal ik er echt van dat ik er niet bij kan zijn. Sorry jongens....

Ik vind het een beetje ver vanuit Breda, zo'n 1 uur en 3 kwartier anders had ik het wel leuk gevonden.
De vorige keer ben ik ook geweest, meegereden met Erik om zijn auto te doen, en was zeker gezellig.

@Scenicrijder: super dat je er bij bent met je eerste Carclean.com bestelling. Ik vind het leuk om je op weg te helpen.

@Joos: jammer dat je niet kan zijn. Ik ben nog steeds benieuwd naar je ervaring met de Mothers polijstmiddelen.

@Joos: Ja, ik snap je reactie dat je het jammer vind. Kunnen we elkaar de hand geven ;)
De door jou voorgestelde wijze vind ik netjes.
Als iemand je plekkie inneemt zal ik de centjes terug storten.

***dit bovenstaande is dus nooit gebeurt!!***
:| :no :s

Ach Addy, ik moet vanuit Venray komen. ook een dikke anderhalf uur rijden :-" maarja lijkt met leuk om zo'n meeting een keer mee te maken.

Oowyeah ben ik blij dat ik een thuiswedstrijd heb en dat nog wel voor mijn eerste carclean poetsdag... Oftewel nieuwe levenservaring waarvan ik hoop dat er een hoop info op me afkomt.. Zal sowieso een haspeltje meenemen en men "nog bescheiden poetscollectie..."
Ach kan m in iedergeval lekker wassen en de rest maak ik wel mee ????
Ook men stoeltjes maar niet Vergeten...

ik zal ook zorgen voor minimaal 1 haspel misschien 2 en eventueel nog losse verlengkabel als daar behoefte voor is.
voor een radio wordt al gezorgd dacht ik, dus die laat ik thuis.