• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel III (zondag 24 november 2013)

Startpost bijgewerkt.

@Tierrie: zoals ik al dacht geen reactie meer gehad van Niki, dus je bent welkom! je krijgt een PM van me.
 
:grinning: vanmiddag de DAP900 uit de verpakking gehaald die ik vorige week besteld had. ik vol met goede moed begonnen stopt die er mee na 5minuten:sob:
Maandag maar even een belletje naar carclean denk ik. Ik hoop dat ik voor de Ijselmeeting iig weer een machine heb die t doet.
 
vandaag komen hopelijk mijn wheel woolies binnen.
ik wilde eigenlijk wachten tot de meeting om ze daar uit te proberen maar aangezien ik ook nog wat ironX nodig had kon ik niet wachten :-" dus toch maar besteld.
 
Zo, nog een klein weekje en dan.....

Wil graag wat adviezen voor het behandelen van de kunststof sierlijsten etc op mijn Fofo.
Ben niet zo tevreden over de PB trim restorer, regent er steeds weer af.

Duckmole
 
Als Dlux een optie is, altijd doen.
AF Revive ben ik ook zeer content mee.

Vooraf wel goed reinigen.

Ik breng waarschijnlijk beide wel mee, als je het een keer wilt proberen..
 
De weersverwachting ziet er droog uit. Dat is gunstig, kunnen we bij thuiskomst nog genieten van onze dag
 
ik neem sowieso 1 haspel mee en misschien 2.

als het weer een beetje meewerkt maakt het er wel leuker op ja.
 
Zo, net alles bijgevuld en alle sprayers nagekeken/schoongemaakt, tevens alles al in kratten gedaan zodat ik alles zo kan inladen.
Even de bouwlamp voorzien van een nieuwe lamp + een reserve lamp gekocht.

Met andere woorden, ben er klaar voor :party:
 
Ik had even een tegenvaller. Mn tas met spullen viel op de grond. Gevolg, 2 monello sprayers kapot, al mn doeken onder de apc.
Maar goed, alles is nu weer gewassen en hangt te drogen.
Alleen jammer dat de doeken Mega afgeven. Nu is ook mn wasmitt groen.
Morgen alles jaar zetten en inpakken.
 
Heb hier inmiddels ook wat spullen ingepakt met onder andere een DAP900 een PRO900 en de lakdiktemeter.
Daarnaast neem ik ook wat restjes van AutoFinesse mee en wat Dodo waxen. Mocht iemand die willen proberen dan moet die maar even langskomen.

Zelf ga ik niet veel aan de Astra doen, ben voornemens om van de Astra het interieur eens goed aan te pakken en de voorruit te behandelen met de Nanolex ultra Glass sealant kit.
 
Hier staat alles ook klaar.
Ik ga de Faab (voor de laatste keer, denk ik) in de 845 zetten.
Of als er iemand is van wie ik Fuzion zou mogen lenen.....heel graag!
Dan is de lak helemaal behandeld met Wolfgang :)^



En verder aan alle deelnemers: Morgen 10:00

:ja :ja :grinning: :!
 
Net de APC, de Body Solvent en de Bug Squash sprayflessen gevuld. De haspels, de Brinkmann, en de vandaag ontvangen Meq's MF Pads klaargelegd. Bijna alles staat klaar voor morgen. Ik heb er zin in!

Tot morgen!