• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peiling meeting in Almere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmm, Geen Adrie en Dennis de 16e.....

Moeten Bart en ik op MSN eerst maar eens in overleg, wie we dan gaan stalken. :D :D

Groet, Peter
 
Lijstje 16 mei

1) Arjan
2) sjoerdnijhuis
3) Abarth
4) Peter jansen
5) bartr123
6) Peter A3 TDI (Hulkenboer).. wel met een heel klein ?
 
Peter A3 TDI zei:
Lijstje 16 mei

1) Arjan
2) sjoerdnijhuis
3) Abarth
4) Peter jansen
5) bartr123
6) Peter A3 TDI (Hulkenboer).. wel met een heel klein ?



Heren, Ik heb nog steeds geen uitsluitsel dat ik 16 mei de hele parkeerplaats vrij heb ??

Gr. Arjan
 
Hahaha, geweldig dit. Dadelijk is 18 april de parkeerplaats vrij en 16 mei staat iedereen in Almere. :D :D :D

Groet, Peter
 
Is op zich wel een goed teken dat iedereen er zo'n zin in heeft :)^

Gr. Arjan
 
[MOD]Voordat de lijst nog langer wordt: we wachten totdat de TopicStarter (TS) het groene licht heeft gegeven. Tot die tijd worden alle lijstjes na deze post verwijderd.
Het heeft geen zin om een lijstje te maken als én de datum én de parkeerplaats nog niet zeker zijn.[/MOD]
 
9 Mei komt mij het beste uit eigenlijk.
Eigenlijk wou ik rond die datum mijn auto polijsten, dus dat kan dan mooi op die meeting gedaan worden.
 
Was dat waar.
Als je vorig jaar op de cc meeting was dan weet je welk oranje gevaar ik heb ;)
 
Ik zou deze keer heel graag willen. Ik heb veel geleerd op de meeting in Budel. Vond het vooral ook heel erg gezellig en tof om iedereen te zien.
Ik vind deze meeting een geweldig initiatief. Ik heb echter maar heel erg weinig vrije tijd. Een hele dag vrij maken, lukt me slechts heel af en toe. Dat kost me bovendien vrij veel geld, omdat ik dan personeel moet inplannen voor m'n eigen bedrijfje.

Ik sla deze dus over. Mijn interesse is er zeker en het liefste zou ik natuurlijk komen. Ik moet echter heel bewust omgaan met mijn vrije uurtjes en de invulling daarvan. Zo rond de zomer wil ik graag weer een keertje van de partij zijn.

Kunnen we het misschien combineren met een Spinninglesje ?????
Beetje sporten en een beetje detaillen .......... Leuke combi.

Leonneke
 
De meeting wordt op 16 mei gehouden !

Zie ook het nieuwe topic !

Gr. Arjan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.