• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot Vertigo Noir 208 GT

Ik zeg wel eens tegen collega’s heerlijk op een terrasje zitten, zonnebril op en de hele dag mensen kijken. Geweldig!

Maar ik zou nu ook best binnen willen zitten met dit weer desnoods met zonnebril op. Voetjes omhoog, En dan hier naar kunnen kijken..

Sorry moet het even zo doen met mijn Instagram account. Krijg op één of andere manier niet filmpjes geüpload.

Laatst bewerkt:
Vandaag bezig gegaan met mijn moeders auto.

Wassen met de monello shampoo, iron remover van Monello, alle ramen in de Soft99 gezet, de hele auto kleien met de Monello klei, pff dit heb ik niet gemist! Maar man man man wat een resultaat geeft dat zeg! Daarna de auto lekker in de Swippy wax gezet! Ik heb ook poorboys paste blauwe wax maar die doe liever op donkere autos.

Bijlagen

• IMG_5318.webp
    IMG_5318.webp
    401,8 KB · Weergaven: 35
  • IMG_5301.webp
    IMG_5301.webp
    422 KB · Weergaven: 34
  • IMG_5315.webp
    IMG_5315.webp
    57 KB · Weergaven: 36
  • IMG_5312.webp
    IMG_5312.webp
    31,9 KB · Weergaven: 34
  • IMG_5314.webp
    IMG_5314.webp
    101,9 KB · Weergaven: 39
  • IMG_5311.webp
    IMG_5311.webp
    34 KB · Weergaven: 31
  • IMG_5321.webp
    IMG_5321.webp
    353,9 KB · Weergaven: 43
  • IMG_5306.webp
    IMG_5306.webp
    346,3 KB · Weergaven: 36
  • IMG_5320.webp
    IMG_5320.webp
    319,1 KB · Weergaven: 35
  • IMG_5305.webp
    IMG_5305.webp
    317,5 KB · Weergaven: 34
Even een vraagje he.

Over een klei handschoen, ik ben gisteren bezig geweest met de auto van mijn moeder en die moest echt grondig een klei beurt hebben. Als je al aardig met klei er over moet dan ga je dit toch never nooit met een klei handschoen resultaat halen?? Je ziet het steeds meer voorbij komen.. iemand hier ervaring mee?

Laatst bewerkt:
Toch handig als je bij een webshop werkt waar dagelijks bijna alle pakketdiensten langs komen om te bezorgen.

Vorige week contact gehad met Tony. Tony ken ik vanaf toen ik mijn Seat Ibiza had. Hij is autospuiter en hebben elkaar leren kennen via een forum toen de tijd. Kwamen elkaar wel eens tegen op meetings etc. Ik dacht kan langs de onderdelen winkel gaan.. of naar de dealer voor een lakstift. Ik dacht nee, even informatie opvragen bij Tony.

En ja hoor krijg je dit toegestuurd!

IMG_5343.webp

Kan ik binnenkort de irritante witte/grijze krasjes/plekjes gaan weg werken! zijn maar een paar millimeter maar in mijn gedachten zijn het centimeters..

Zo weer veder aan het werk..

Smiddags bericht, er is weer een pakketje voor je. ‘ Alweer?! Zou niks komen meer vandaag voor mij’.. Yoo kom eraan!

Hehehe! Dit zou Vrijdag pas komen!

Zwarte GT logo’s voor de zijkant van de auto. Bij een elektrische peugeot willen ze graag laten zien dat deze model elektrisch is. Dus plakken ze er een lelijke blauwe E logo op! gelukkig kan dit eraf en kun je zelf bepalen wat erop komt of helemaal niks voor terug komt! Ik kon kiezen tussen de GT logo die op dit bouwjaar is geleverd.. of de nieuwe strakkere GT logo van het model 2025

Oude logo:

IMG_5359.webp

Nieuwe GT logo van het model 2025!

5795B56D-850F-4328-8814-51DEF51691EA.webp

Komend weekend er maar even op plakken!

Veder zat er in het pakketje de Peugeot letters. Deze zijn nu chroom kleurig op de achterklep en wou dit ook wel in het zwart. Ook in China werken er mensen en worden ook daar helaas fouten gemaakt. Kan gebeuren. Wordt ook wel weer opgelost!
2B3B828E-9B51-4077-A338-C9E439D53103.webp

Als we toch bezig waren met het bestellen.. dan ook maar wat poetsspullen bestellen om te kijken of het wat is..

Bandenspons. Jezus wat een ding! kon wel geleverd zijn door EasyToys! wel een stevige kunststof behuizing en goed afsluitbaar. Snel uitproberen.

49F7C2FE-068E-41AF-97CA-5CB7D57E87C8.webp

Washandschoen. Tja dunne kwaliteit wel super zacht! Denk dat deze gaat dienen voor de velgen of deursponningen.

F66DD2D7-AEEF-49DB-9E1D-EFB3A27B76BE.webp

En ja hoor! Hier ben ik wel benieuwd naar!

De short trigger inclusief nozzles met snow foam gun.

Past en sluit goed aan bij de eerder aangeschafte Karcher K serie. Ben heel benieuwd.

53579B04-11EE-4FB0-B720-3A7DB9AC45B8.webp

Nu kreeg een melding van PostNL dat er nog een pakketje onderweg is.. geen idee wat daar in zit afwachten maar weer.

Bijlagen

• 49F7C2FE-068E-41AF-97CA-5CB7D57E87C8.webp
    49F7C2FE-068E-41AF-97CA-5CB7D57E87C8.webp
    68,4 KB · Weergaven: 20
  • 53579B04-11EE-4FB0-B720-3A7DB9AC45B8.webp
    53579B04-11EE-4FB0-B720-3A7DB9AC45B8.webp
    317,2 KB · Weergaven: 20
  • F66DD2D7-AEEF-49DB-9E1D-EFB3A27B76BE.webp
    F66DD2D7-AEEF-49DB-9E1D-EFB3A27B76BE.webp
    148,6 KB · Weergaven: 17
  • 2B3B828E-9B51-4077-A338-C9E439D53103.webp
    2B3B828E-9B51-4077-A338-C9E439D53103.webp
    98 KB · Weergaven: 19
  • 5795B56D-850F-4328-8814-51DEF51691EA.webp
    5795B56D-850F-4328-8814-51DEF51691EA.webp
    55,7 KB · Weergaven: 22
  • bec5908c-cf24-40f0-bec9-809c269fd9ef.webp
    bec5908c-cf24-40f0-bec9-809c269fd9ef.webp
    140,2 KB · Weergaven: 30
  • IMG_5343.webp
    IMG_5343.webp
    166,2 KB · Weergaven: 21
Gisteren bezig gegaan met de: Soft99 embleem verwijder kit

Moet zeggen tevreden met het resultaat! Achterkant lekker clean! Alleen het peugeot logo nog even in het zwart regelen. Deze wou ik eraf halen maar het logo zit met twee pennetje/nokjes in het plaatmateriaal.. dus even een nieuwe zwarte erop en is dat ook weer klaar.

Later op de dag kwamen er nog twee pakketjes

Chemicalworkz DA 9 Pro polijstmachine inclusief alles wat je nodig hebt!

En nog een pakketje van Carclean! Ben heel benieuwd naar de Kochchemie velgenreiniger.

Veel kijk plezier! En nogmaals.. sorry ik kan hier niet gemakkelijk filmpjes uploaden dus doe ik het even zo via mijn Instagram account.

• Leuk
Reacties: Suze
Welkom terug @Birdsong die Ibiza 6L in Iceblue komt me inderdaad wel bekend voor. Wat broekhangers met washmitts betreft: Ik hang ze altijd met knijpers en dan op 2 verschillende lijnen, zodat de opening van de washmitt wat open staat, naar mijn idee droogt het dan beter/sneller.

• Leuk
Reacties: Birdsong
Gisteren een pakketje ontvangen.

Na de aankoop van de auto kwam ik er achter dat de hoedenplank los zat. Ergerde mij hier dood aan. Even nieuwe clipje besteld en het functioneert weer zoals het hoort!

Oude situatie:

IMG_5694.webp

Nieuwe situatie:

IMG_5708.webp

Paar weken geleden een nieuwe short gun met foamsprayer aangeschaft. Kwam ik deze handige tools tegen om ze op te kunnen hangen inclusief een nozzle houder.

IMG_5691.webp

IMG_5697.webp

En nog wat ander klein spul om te proberen.

IMG_5684.webp

Binnenkort toch maar gaan kijken naar een verlagingsset en velgen voor de Peugeot.

Betreft de velgen had ik deze combinatie uitgezocht. Dit is ook de hoogte die de peugeot kan krijgen. Lager kan niet want er is geen set voor te krijgen. Maar lager wil je ook niet want dan raakt de accu pack de drempels.. omdat dit dan het laagste punt wordt van de auto.

7e2d99a3-46ed-44dd-8fe9-0546c5befeec.webp

Bijlagen

• IMG_5697.webp
    IMG_5697.webp
    94,9 KB · Weergaven: 19
Vandaag even bezig geweest met het interieur van mijn moeders auto.

Ik kon van mijn collega een tapijtreiniger lenen omdat ik twijfel welke en of ik één wil nemen.

Nou ik kan je zeggen deze gaat er komen! Bissell spotclean!

Hierbij wat foto’s

IMG_5842.webp

IMG_5846.webp

IMG_5843.webp
IMG_5845.webp

Laatst bewerkt:
Zo even een kleine update van de Peugeot

Emblemen in het zwart zijn binnen. Laatst twee GT logo’s geplaatst maar zeker niet tevreden. Iets met te snel willen na werktijd en dan niet de kop erbij hebben.. duss nog even geduld tot het weekend en dan met alle tijd die er is de emblemen erop plaatsen.

Ik heb gekozen voor de emblemen van het model 2025. Waarom? Is toch veel strakker en mooier dan de originele die op dit bouwjaar is geplaatst.

IMG_5910.webp

Nog een update. De afspraak staat voor 18-04 om de Peugeot te voorzien van de verlagingsveren! Mooi op een Zaterdag, scheelt weer een dagje vrij nemen.

Gister dagje vrij wat inhoudt dat het een lang weekend vrij is! Dus eindelijk de tijd maken voor de logo’s/emblemen oude eraf, nieuwe erop te plaatsen. In de ochtend nog een IKEA Pallax vakkenkast op de kop getikt voor de detailspullen in te kunnen plaatsen. Als ik terug kijk wat er sinds 5 Maart allemaal is aangeschaft schrik je toch wel dus dat moet even een plekje krijgen!

IMG_6039.webp

IMG_6052.webp

IMG_6053.webp

IMG_6054.webp

vandaag veder met de zijkant GT logo’s/emblemen. Deze waren de vorige keer beetje fout gegaan. Dus vandaag poging twee! en nog wat andere producten uitproberen van andere leveranciers.

Gisteren bericht ontvangen van Carclean. Bedankt hiervoor! En ja… dat betekend PostNL is alweer onderweg! tijd voor een twee Pallax kast?

IMG_6040.webp

Laatst bewerkt:
Zo de kast staat. Een lege kast zo begon ik vorige maand 05-03 toen ik de Peugeot had gekocht en het weer begon te kriebelen!

IMG_6137.webp

Hoe het er nu bij staat.. dit is niet bedt in een maandje tijd!

IMG_6086.webp

Oke gauw door! De twee laatste logo’s/emblemen nog even geplaatst en ik ben tevreden!

IMG_6100.webp

Zoals eerder gepost had ik een waardebon gewonnen ter waarde van €25,- deze is gelijk op de dag van bekendmaking weer besteed!

Er was nog wat plek vrij is de kast en de Monello Cubo XL past perfect in een vak!

IMG_6138.webp

Nu twee weekjes wachten. De 18e gaat de auto wat lager richting moeder aarde!

Vrijdag bezig geweest met steenslagpuntjes bij te werken. Hier heb je echt geduld voor nodig en misschien ben ik iets te kieskeurig maar ben wel blij met het resultaat!

Gisteren even bezig gegaan met mijn broertje zijn Seat Leon.
De B-lijsten waren hier dof van geworden. Samen bezig gegaan om met de hand te polijsten in combinatie met de Koch Chemie Heavy Cut Polish met dit als resultaat!

Veder heb ik bij Swippy (Ja sorry Carclean verkoopt dit niet, maar ben er helemaal weg van!) de glasdoeken aangeschaft.
Met een lauw vochtige doek aanbrengen, vervolgens met een droge doek afnemen en jawel zonder glascleaner etc. Alles streeploos en schoon!

• Leuk
Reacties: Suze en kawazxr
Perfect! .... niet té laag, maar net goed! Ziet er meteen een stuk beter uit.
Dankje! Lager wil ik ook niet.
Omdat het een elektrische auto is zit de accupack bij de bodem. En dit is nu het laagste stuk en dat wil je liever niet kapot rijden.

Nog even uitzoeken welke spacers erop komen zodat alles netjes in de kast aansluit en dan is het zoals het lijkt af met de stance!

• Leuk
Reacties: Blondegod