Toch handig als je bij een webshop werkt waar dagelijks bijna alle pakketdiensten langs komen om te bezorgen.
Vorige week contact gehad met Tony. Tony ken ik vanaf toen ik mijn Seat Ibiza had. Hij is autospuiter en hebben elkaar leren kennen via een forum toen de tijd. Kwamen elkaar wel eens tegen op meetings etc. Ik dacht kan langs de onderdelen winkel gaan.. of naar de dealer voor een lakstift. Ik dacht nee, even informatie opvragen bij Tony.
En ja hoor krijg je dit toegestuurd!
Kan ik binnenkort de irritante witte/grijze krasjes/plekjes gaan weg werken! zijn maar een paar millimeter maar in mijn gedachten zijn het centimeters..
Zo weer veder aan het werk..
Smiddags bericht, er is weer een pakketje voor je. ‘ Alweer?! Zou niks komen meer vandaag voor mij’.. Yoo kom eraan!
Hehehe! Dit zou Vrijdag pas komen!
Zwarte GT logo’s voor de zijkant van de auto. Bij een elektrische peugeot willen ze graag laten zien dat deze model elektrisch is. Dus plakken ze er een lelijke blauwe E logo op! gelukkig kan dit eraf en kun je zelf bepalen wat erop komt of helemaal niks voor terug komt! Ik kon kiezen tussen de GT logo die op dit bouwjaar is geleverd.. of de nieuwe strakkere GT logo van het model 2025
Oude logo:
Nieuwe GT logo van het model 2025!
Komend weekend er maar even op plakken!
Veder zat er in het pakketje de Peugeot letters. Deze zijn nu chroom kleurig op de achterklep en wou dit ook wel in het zwart. Ook in China werken er mensen en worden ook daar helaas fouten gemaakt. Kan gebeuren. Wordt ook wel weer opgelost!
Als we toch bezig waren met het bestellen.. dan ook maar wat poetsspullen bestellen om te kijken of het wat is..
Bandenspons. Jezus wat een ding! kon wel geleverd zijn door EasyToys! wel een stevige kunststof behuizing en goed afsluitbaar. Snel uitproberen.
Washandschoen. Tja dunne kwaliteit wel super zacht! Denk dat deze gaat dienen voor de velgen of deursponningen.
En ja hoor! Hier ben ik wel benieuwd naar!
De short trigger inclusief nozzles met snow foam gun.
Past en sluit goed aan bij de eerder aangeschafte Karcher K serie. Ben heel benieuwd.
Nu kreeg een melding van PostNL dat er nog een pakketje onderweg is.. geen idee wat daar in zit afwachten maar weer.