matramurena;308447 zei:Enkel ben ik nog op zoek naar een goede tutorial hoe je zoiets op zo'n oude lak doet.. Ik denk dat als ik het heel fijn opschuur totdat het dak weer mooi strak is de folie er meteen op kan (dak is dan wel enigzins rus natuurlijk), of moet de ondergrond ook echt glad zijn?
matramurena;308447 zei:Het dak zal ik gaan proberen met een wrap-folie. Kost zo'n 30 Euro, dus daar kun je niet voor tobben. Enkel ben ik nog op zoek naar een goede tutorial hoe je zoiets op zo'n oude lak doet.. Ik denk dat als ik het heel fijn opschuur totdat het dak weer mooi strak is de folie er meteen op kan (dak is dan wel enigzins rus natuurlijk), of moet de ondergrond ook echt glad zijn?
Zal voor de volgende update zijn denk ik
Is maar een ideetje :matramurena;308447 zei:Het dak zal ik gaan proberen met een wrap-folie. Kost zo'n 30 Euro
grandscenicman;308514 zei:Is maar een ideetje :
Is een 2-componenten verf geen optie om je dak terug in een aanvaardbare staat te krijgen ?
Misschien kan je zo'n verf wel wetsanden en polijsten zoals de toplaag van je lak ? :weetniet
(heb er geen ervaring mee , maar misschien heeft iemand anders hier op het forum dat wel....)