• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pontiac Trans Sport... We rollen hem zwart!

wow van deze auto heb je wel heel veel eer. Een betere case voor een extractor bestaat gewoon niet. Wat een verschil moet dat geweest zijn. Ergens is het ook wel weer heerlijk om die gore meuk weer helemaal fris te maken. Op je eigen auto is vaak weinig eer te behalen want die is al fris :D
 
Minstens 100% verbetering uit het interieur gehaald lijkt me. Wat een vieze troep kwam eruit zeg. Nu weer fris! :)^ Straks je dash e.d. met Natural Look is ie weer helemaal top.
 
Dit gaat mooi zeg!!!
En als ie over een week of wat klaar is, verkopen voor €2500 meer....dat is ie dan wel waard!
 
De motorruimte zag er ook al niet al te best uit, dus die heb ik maar eens onder handen genomen. Er moet nog wel een en ander gebeuren want als het goed is komt morgen een pakket met bougies, bougiekabels, luchtfilter, oliefilter, benzinefilter en remblokken voor alle wielen binnen. :)

Voor:
DSCF5013_zpsbd583b55.jpg


Na:

DSCF5059_zps008d5a4f.jpg
 
Iedere keer als je weer een update plaatst, sta ik er weer van te kijken wat een grote stappen voorwaarts je maakt met deze auto.
Complimenten!
 
Weet je zeker dat de foto's van dezelfde motorruimte zijn....;)

Heb je onderdelen vervangen door nieuwe of heb je ze gedemonteerd, schoongemaakt/geschuurd en gespoten?
 
Een aantal delen heb ik gedemonteerd, gepareld en gepoedercoat inderdaad....

DSCF5033-1.jpg


20092012571_zps12020225.jpg


20092012572_zps757b6d12.jpg


Ik dacht al, dat moet toch opvallen dat die roest weg is? :D
 
't Was ook maar even een vraag. We hebben eerder foto's van een motorruimte gezien die van de ene op de andere dag op miraculeuze wijze was veranderd....:D

Is in ieder geval een hele verbetering. En ook dat interieur is flink opgeknapt!
 
Dat is zeker gelikt! (met een like verf dan wel te verstaan :) )

Netjes! Hoe staat het met de plannen voor het dak?
 
Eerst ga ik de motor eens een goede beurt geven, en dan denken wat ik met het dak moet. Zoals het er nu uit ziet kan ik deze auto voor relatief weinig geld toch meenemen naar Noorwegen als we emigreren, en dan is het de moeite waard om het te laten spuiten.

Zelf spuiten is ook een optie, maar ik weet niet of dat wel het meest handige is om te doen.

Overigens als je goed kijkt zie je dat ik wel al dezelfde vloeistofreservoirs in de motorruimte heb. :D
 
Dat had ik al gezien :)_[]

Mocht je het laten spuiten kan je natuurlijk ook zelf voorbewerken scheelt weer wat €:roll