• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys Professional Polish

Ik heb van de week PB Professional polish voor het eerst machinaal gebruikt. Ik had er flinke problemen mee: ik kreeg het er haast niet meer af! Een korte chatsessie met Tim leerde me dat ik te lang heb doorgewerkt met het product. Klopt het dat dit middel alleen maar verdeelt hoeft te worden en niet ingewerkt? Ik had in het begin volledige schaakbordpatronen uitgevoerd....

Nee het moet niet alleen verdeeld worden, maar ook worden ingewerkt. Alleen verdelen zou van toepassing zijn op een wax of glaze bijvoorbeeld en niet bij een polish.

De kans is wel aanwezig dat je te lang hebt doorgewerkt en/of dat je te weinig hebt gebruikt, zoals tijdens de chat aangegeven. Eigenlijk is Professional Polish juist makkelijk te verwijderen.

Belangrijk is dat het niet gaat drogen of stoffen.

Na de chat heb ik wat meer product gebruikt en korter doorgewerkt. Dat scheelde enorm. Al doende leert men (snel). Nog bedankt Tim! :-)^