• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Q's Mini-Rukbunker

image.jpeg

Hoop niet dat hij zo eindigt als de tent hier tegenover.. :joy:

Is echt helemaal niks meer van over..
Zaten zelfs 2 spanbanden overheen getrokken.
Heeft niet mogen baten.
Wij hebben wel met veel plezier toegekeken hahahahahahahahaha :joy::imp:
 
Donders, dat is nie best! :scream:

Maar ik denk dat dit een vrij goedkope tent was. Ik zie mijn tent niet zo snel opstijgen. Hele ding weegt nu bijna 650kg. ;)

Zojuist wezen kijken bij een auto die ik ooit gepolijst heb;

IMG-20180118-WA0002.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Remke
@Quantoxx let op dat je eerst de ventilatie afplakt voordat je de auto gaat bewegen
Is een PITA klus om het daar weer uit te krijgen, zelfs met een sterke stofzuiger bijna niet te doen
 
Nou... De FapTent mag ik op last van Handhaving gaan weghalen. :scream: Zij reden heel specifiek de doodlopende straat in en begonnen foto's te maken van de tent. Meteen daarna werd er bij mij aangebeld... Vóór donderdag moet hij weg zijn. :p

Inmiddels ben ik er wel achter dat een seniele buurvrouw van 193 jaar oud goed kan liegen. Zij woont op de andere hoek van mijn huizenblok en heeft totaal geen last van mijn tent. (Ziet hem niet, parkeert verderop voor haar eigen deur, hoort mij niet, etc) Via andere buren weet ik dat zij al meer als een maand rondspookt in de doodlopende straat achter mijn huis om in te tent te gluren, erin te willen en buren aan te spreken met de vraag van wie die tent is. ''Oooh, die is zeker van die gozer met die BMW!?''

Zojuist ben ik even bij haar aan de deur geweest om te vragen waarom zij de gemeente had gebeld en ALS ze er op onnozele wijze last van had, waarom zij mij zelf niet had aangesproken. Zij gaf aan niemand te hebben gebeld en kwam met allerlei vage details over andere dingen. Na dit gesprek kwam ik de andere buren weer tegen en zij zeiden nogmaals dat het die ouwe knol was die al vloekend bij de tent aan het rondspoken was.

Sigh... Wat een gejank om niets...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@m@rio - Zodra het mooie weer aanbreekt ga ik 'm gewoon weer opzetten. Die afgekeurde wanna-be popo's gooien al snel met de APV in de rondte maar weten niet eens wat daar in staat. (Ik inmiddels wél ;) )

Ik heb nu mooi de kans om de bouten en dergelijk schoon te maken en te vetten, zeilen morgen afspuiten, buizen in de 845 ofso, etc. ;)

20180130_182158.jpg


20180130_182820.jpg


Eerder een CO2-feestje. :p Ze is trouwens oud zat, dus dat lost zichzelf wel op.
 
Was niet de vraag of, maar alleen wanneer
Is mooi als een APV duidelijkheid geeft maar dat is niet nodig
Sprake van ongeoorloofd gebruik van openbare ruimte
Voortaan dus elke dag afbreken, tenzij je geld genoeg hebt
Strafblad is ook niet handig als je werk zoekt
 
  • Leuk
Reactions: mk-us en Altos
Mooi balen zulke fijne 'buurtjes...' Ik had laatst tijdens het foamen opeens een politie auto naast me staan, dacht hier komen ze, eindelijk krijg ik te horen dat je niet mag wassen aan de openbare weg. Bleek de agent even verderop te wonen en te willen weten hoe hij z'n auto beter kon wassen:laughing:

Sterkte in ieder geval met de situatie Q, je kan nou in ieder geval de zooi van de laatste stormpjes van de tent halen...
 
Was niet de vraag of, maar alleen wanneer
Fair enough! :D

Ik zal ten alle tijden aan het kortste eind trekken, dat is zeker. :D Echter ben ik wel van mening dat ik niet zomaar een grote tent heb neergezet waar je last van kunt hebben. Kijkende naar wat er in de APV staat en de toelichting, staat de tent niemand in de weg, ontstaat er geen verhoogde parkeerdruk, Enkele huizen kijken alleen op de tent vanuit hun slaap-of-zolderkamer en die mensen heb ik vooraf gevraagd of ze het vervelend vonden, ik verlaag niet het aanzien van de gemeente omdat de tent letterlijk niet zichtbaar is vanaf de openbare weg, etc etc.

Maar nogmaals, ik trek aan het kortste eind. :p

Het is gewoon jammer dat een tent al 4-5 maanden daar staat, buren er zelfs gebruik van maakten en ik niemand tot last ben op wat voor manier dan ook en dat een seniele pannenkoek wat te zeiken wilt hebben over iets wat totaal niet aan de orde is voor die persoon.

Man... En ik keek al zó uit naar de zomer, haha! :p
 
@Quantoxx Dat wordt een free detailjob voor de Canta van Methusalem, om deze zomer de tent te kunnen gebruiken (hoewel je alle kans hebt dat de petten met digitaal opschrijfboekje komende zomer nu een paar keer komen kijken op eigen initiatief)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het nog knap dat je er zolang mee weggekomen bent eerlijk gezegd. Ik heb geen moeilijke buren maar als ik permanent zo’n tent op eigen terrein zou zetten zou het mij niet verbazen als dat op zijn minst vragen zou gaan opleveren.
Als ik jou was zou ik voorlopig slechts tijdelijk die tent gaan gebruiken want dikke kans dat handhaving jou aankomende tijd in de gaten gaat houden.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en Aficior

Vergelijkbare onderwerpen