Gisteren de kou toch maar even getrotseerd en de Leon maar eens onderworpen aan een lekkere wasbeurt met
Gyeon Bathe+
Ik dacht altijd dat je op een zwarte auto van alles zag, maar dan wit zeg
haha
De velgen heb ik nog steeds niks aan kunnen doen, de winterset is wel helemaal klaar en het idee is om deze het komende weekend eronder te zetten. Dan kan ik de zomervelgen ook goed schoonmaken en heb ik er ook alle tijd voor.
Ik heb het interieur afgenomen met mijn nieuwe favoriete product; Waxaddict Interior Cleaner
In het verleden deed ik het kunststof in de auto met APC, inborstelen, schoon / droog blazen met de luchtcompressor en nadien alles in de
Poorboys Naturel Look, nu slechts een paar putjes op een doekje en simpelweg afnemen, resultaat is goed en het ruikt heerlijk !
Verder heb ik de afgelopen week de logo's enigszins "gecustomized" , voordeel tov plastidip is dat deze er heel makkelijk afgaat als je b.v. twijfelt over de kleur of het simpelweg niet mooi vind, voor nu vind ik het prima zo, net even wat anders dan een standaard Leon..
Helaas moet de Leon ook naar de schadehersteller.. er is een jongen met de fiets achterop de bumper gefietst, de lakschade die er zat heb ik kunnen weghalen, alleen blijft er een "deukje" zichtbaar.. bij twee schadebedrijven geweest maar omdat het kunststof is kunnen ze er niets mee qua uitdeuken zonder spuiten.