tinus zei:Ik heb ook een fles Dasty gekocht ooit, maar gebruik het niet voor de auto verder (pads schoonmaken).
Iedereen heeft wel 300 euro+ in de schuur staan, maar een fatsoenlijke fles/gallon APC of degreaser voor een paar euro per liter niet. In plaats daarvan perse besparen voor 2 euro de fles (0,75-1 liter?) en al het gezeik daarmee. Velgen reinigen met Dasty.... Dasty is een sterke agressieve ontvetter voor in de KEUKEN (daar waar je je vriendin soms tegenkomt...) , en vuile velgen zijn niet vet... Lak reinigen met Dasty, en lak is niet of nauwelijks vet... Geloof me: siliconen krijg je bijna nergens mee weg...
Gebruik toch ECHTE autospullen; die dingen zijn ervoor ontworpen...![]()
Gebuik gewoon de APC van Hans
Paultjuh zei:Ik zie op het plaatje ook geen autolak staan......
...quote]
ik zie een camper en een autoband en stuk lak......
kom nou, loopt toch niet zo te zeuren over dit product.
wanneer het op de lak en velgen van een motor zonder problemen gebruikt kan worden kan dat ook op een auto.
het lost echt de lak niet op.
kom nou eens conreet met klachten en bezwaren dat je dit niet kunt gebruiken ipv dat iedereen elkaar napraat op dit forum
wanneer tim de dasty zou verkopen was het niet aan te slepen geweest
het was dan een melkkoe... meuh
:slotje
Harold-A1 zei:kom nou eens conreet met klachten en bezwaren
Beetje jammer van je Harold, dacht dat je ondertussen wel beter wist.kom nou eens conreet met klachten en bezwaren dat je dit niet kunt gebruiken ipv dat iedereen elkaar napraat op dit forum
wanneer tim de dasty zou verkopen was het niet aan te slepen geweest
Ga je me nu een centeneuker noemen?Harold-A1 zei:ben je dan geen schraper