• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

rare streeplijne op de lak. NIETS HELPT!!

Ik heb dasty toen gekocht voor de velgen, dacht een mooie goedkope velgenreiniger, ideaal.
De winterbanden eraf gehaald en de binnenkant van de velg ingespoten, keer met een goedkope borstel rond gepoetst en het eraf gespoeld.
Zal er nog geen halve minuut opgezeten hebben, mooi schoon maar het glansde niet echt meer.
Nouja kan dacht ik toen, binnenkant van de velg zal wel niet zo mooi afgewerkt zijn.

Motorvelgen, de ketting zit aan de achterkant en ik ben altijd loyaal met het smeren van de ketting.
Liever een keer te vaak dan te weinig.
Nadeel, een deel komt tijdens het rijden op de velg.

Aangezien dasty ontvettend is leek me dit dus de perfecte combinatie.
Voor en achter mee gedaan.
Prachtig schoon, niet dof geworden wat ik zo zag.
Maar na de 2 of 3e keer was de lak op de rand er gewoon af!


Ik heb er wel van geleerd, ik keek eerder alleen voor dure aankopen op internet wat mensen er van vinden. Nu ook steeds meer voor kleine dingen.

Als de mening over een product 50/50 is weet ik genoeg.
Er zijn altijd een paar mensen die iets te klagen hebben maar met zo'n grote groep.....