Hallo,
Na een tijdje als gast hier rond gekeken te hebben, leek het me leuk om me voor te stellen.
Ik ben Ferdy, 24 jaar en kom uit het zuidelijkste puntje van het land.
Na jarenlang auto's poetsen met de wasstraat, wasmiddel en een schuimen spons, leek het me verstandig om een andere methode te zoeken voor mijn huidige auto. Mini Cooper born in Born.
Heb me flink op internet verdiept en ben verschillende producten aan gaan schaffen;
- Fatsoenlijke shampoo met washandschoen.
- Velgenreiniger, interieur cleaner.
- Hogedrukspuit met foamlance + snow foam.
- Borstels en droogdoeken.
- etc...
Ondertussen is het auto poetsen een verslaving aan het worden en probeer ik mij steeds weer te verbeteren!
Hier het eerste resultaat;
Mijn vader is ondertussen trotse eigenaar geworden van een Mazda Mx5.
Deze auto wil ik als mijn eerste project gebruiken om ervaring op te doen wat betreft detailen.
Uiteindelijk is het de bedoeling om deze auto te gaan polijsten, als ik mijzelf zeker genoeg voel om eraan te beginnen.
DAP500 lijkt mij een prima set om mee te starten.
Eerst goed leren wassen, cleanen!
(beginner tips zijn altijd welkom!)
Ben natuurlijk hier om kennis op te doen wat betreft alle zaken rondom detailen.
Eerste wat ik ga doen zodra de Mazda uit de winterstalling komt is de lampen weer helder maken.
Hieronder een foto, ook van de krassen die ik o.a. weg wil polijsten.
Uiteindelijk is het de bedoeling om alle kennis die ik ondertussen heb opgedaan te gaan beoefenen op een droomauto waarvoor ik aan het sparen ben.
De bedoeling is om deze ooit te laten komen uit japan.
Ik hoop dat ik in de toekomst een workshop, clinic of meeting mag bijwonen.
Dat lijkt me zeer leuk!
Tot ziens op het forum!
Groeten,
Ferdy.
Na een tijdje als gast hier rond gekeken te hebben, leek het me leuk om me voor te stellen.
Ik ben Ferdy, 24 jaar en kom uit het zuidelijkste puntje van het land.
Na jarenlang auto's poetsen met de wasstraat, wasmiddel en een schuimen spons, leek het me verstandig om een andere methode te zoeken voor mijn huidige auto. Mini Cooper born in Born.
Heb me flink op internet verdiept en ben verschillende producten aan gaan schaffen;
- Fatsoenlijke shampoo met washandschoen.
- Velgenreiniger, interieur cleaner.
- Hogedrukspuit met foamlance + snow foam.
- Borstels en droogdoeken.
- etc...
Ondertussen is het auto poetsen een verslaving aan het worden en probeer ik mij steeds weer te verbeteren!
Hier het eerste resultaat;
Mijn vader is ondertussen trotse eigenaar geworden van een Mazda Mx5.
Deze auto wil ik als mijn eerste project gebruiken om ervaring op te doen wat betreft detailen.
Uiteindelijk is het de bedoeling om deze auto te gaan polijsten, als ik mijzelf zeker genoeg voel om eraan te beginnen.
DAP500 lijkt mij een prima set om mee te starten.
Eerst goed leren wassen, cleanen!
(beginner tips zijn altijd welkom!)
Ben natuurlijk hier om kennis op te doen wat betreft alle zaken rondom detailen.
Eerste wat ik ga doen zodra de Mazda uit de winterstalling komt is de lampen weer helder maken.
Hieronder een foto, ook van de krassen die ik o.a. weg wil polijsten.
Uiteindelijk is het de bedoeling om alle kennis die ik ondertussen heb opgedaan te gaan beoefenen op een droomauto waarvoor ik aan het sparen ben.
De bedoeling is om deze ooit te laten komen uit japan.
Ik hoop dat ik in de toekomst een workshop, clinic of meeting mag bijwonen.
Dat lijkt me zeer leuk!
Tot ziens op het forum!
Groeten,
Ferdy.
Laatst bewerkt: