• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sealen, maar zonder hoogglans?

Ewald zei:
Hoe haal ik trouwens de Mothers FX Synwax eraf?
Kan dat met de Mothers California Gold Pre-Wax Cleaner?

Ik wil niet machinaal gaan polijsten (ik heb zowiezo geen stroom beschikbaar waar mijn auto staat).

blikje commandant?
:-b

het gaat daar wel om banden GEL he!!!:-/
dus niet over wax voor op de lak.
ze zijn beide overtuigd van de wolfgang fuzion, Dodo supernatural en dodo blue velvet PRO

hmm topic te lang open laten staan, ik zag de nieuwe posts niet.
dus +1

dus conclusie:
ik zou evt polijsten, en dan EX of EXP aan brengen, en zou je een wat warmere glans willen ipv de koude, dan zou je nog een laagje orange C aan kunnen brengen.

een laag wax verwijderen kan met sterke concentratie shampoo, en of poorboys proffesional polish I

geen commandant uiteraard. (@ Harold, buitenstaanders lezen het ook :-" )

Omdat ik niet teveel glans wil, durf ik het eigenlijk niet aan om een polish te gebruiken. Dus een sterke concentratie shampoo, eventueel gecombineerd met AllPurposeCleaner zou het moeten doen. Of de Mothers Pre-Wax Cleaner (iemand daar ervaring mee?). En eventueel nog een keer kleien.

Het lijkt me het simpelste om, als ik de lak weer kaal heb, er alleen DJ Orange Crush op te doen. Als dat niet zou bevallen kan ik altijd nog verder kijken. Misschien als experiment een stukje met AQuartz Reload, omdat daar geen fillers in zitten (heb ik begrepen).