• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sterk vervuilde en verkleurde vloermatten

Scream85

Detailing addict
4 aug 2015
82
50
Iemand een idee hoe ik deze sterk vervuilde en verkleurde vloermatten terug naar nieuw kan krijgen (zo goed mogelijk natuurlijk ;)).

Al geprobeerd met een sterk geconcentreerde APC en de interior shampoo van Autoglym in combinatie met de borstel die op de DA kan.

Zie bijlage: links behandeld, rechts niet.
 

Bijlagen

  • 20190325_191434.jpg
    20190325_191434.jpg
    209,9 KB · Weergaven: 362
Laatst bewerkt:
Denk dat het net andersom is? Rechts behandeld en links niet?
Voor je een vermogen aan producten gebruikt, is nieuw niet een optie?
 
Probeer eens met een extractor. Ook te huur bij boels o.a.

Ik doe het altijd zo:

Eerst inspuiten met Valet Pro Carpet Cleaner

Los borstellen

Met de Numatic George spoelen en zuigen

Droog zuigen

Laten drogen
 
Heb ik vergeten te melden in mijn bericht maar heb eigenlijk ook een extractor nog gebruikt. Eigenlijk dezelfde stappen zoals je aanduidt maar dan met een APC ipv de carpet cleaner van Valet Pro.
Zou da een verschil maken? Of misschien een stoomreiniger?
 
Denk dat het net andersom is? Rechts behandeld en links niet?
Voor je een vermogen aan producten gebruikt, is nieuw niet een optie?
Inderdaad, my bad. Links onbehandeld.

En is een klant die dit zo binnen brengt. De opdracht was gewoon wat opfrissen maar was benieuwd naar meer ;).
 
Lijkt wel schimmel die de vloerbedekking half heeft weggevreten. Vocht in de auto. Deze mat kan je, als weken in de Biotex niks uithaalt weggooien. Uit wat voor krot kwam deze mat joh?
 
Ik zou deze weggooien maar mischien kan je proberen om borstels te gebruiken voor de boormachine en daarna de Tornador gebruiken (mocht je die hebben) anders stoomcleaner gebruiken.

-apc of andere gewenst product
-borstel met boormachine
-extractor?

Succes
 
  • Leuk
Reactions: Scream85
Ik zou deze weggooien maar mischien kan je proberen om borstels te gebruiken voor de boormachine en daarna de Tornador gebruiken (mocht je die hebben) anders stoomcleaner gebruiken.

-apc of andere gewenst product
-borstel met boormachine
-extractor?

Succes
Dit is zowat wat ik gedaan heb ;)