• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Thanks tim,heb niets meer liggen volgens mijn...eigenlijk zou ik wat mee moeten nemen dus!!!!!!Zal eens kijken wat de vrijdag mijn brengt!!!!!Knoflook boter gaat wel lukken
 
Kom kom een beetje regen! Wat maakt het allemaal uit. De gezelligheid wordt er echt niet minder om hoor!

Ik heb er zin aan!!!!!!
 
kunnen we geen lijst maken van wie er allemaal komt ?

dan weet je wie je verwachten kunt :D

1. henriant aka henri
2.
 
hallo!!

Heb me net alsnog ingeschreven,moet alleen nog ff kijken waar ik voor de bbq moet "inschrijven" , ik wil namelijk ook nog iets achter mijn kiezen slaan ;)


Danny:-b

Moet wel nog 2 dagen achter elkaar een dubbele shift draaien(goed voor de commerce van cc :ja )
 
Had graag willen komen, maar heb echt geen tijd helaas....
Te druk met detail klusjes zullen we maar zeggen..

Wat ik me wel afvroeg is of er wel ook online soort aanbieding komen voor alle 'thuisblijvers':ja
Of is dit niet van toepassing??

Voor de rest alvast veel plezier zaterdag!
 
rick_polo zei:
Wat ik me wel afvroeg is of er wel ook online soort aanbieding komen voor alle 'thuisblijvers':ja
Of is dit niet van toepassing??

Carclean mailer zei:
Alle aanbiedingen zijn alleen ter plaatste geldig en dus niet in onze webshop. Voor alle aanbiedingen geldt: niet geldig in combinatie met andere acties of voordeelpakketten. Op=Op, nabestellingen zijn niet mogelijk.
Aanbiedingen zijn op basis van 'cash & carry'. Op de dag zelf kan er niets geruild worden.

Dus ... :-"
 
Dat had ik ook gelezen, heb geen brilletje nodig....

Vroeg me af of er andere aanbieding online komen,om het voor de thuisblijvers ook een beetje leuk te maken:ja
Niet iedereen zal de tijd en mogelijkheid hebben om er heen te gaan namelijk.....
 
Als je Carclean op Facebook liked, staat daar nog wel een leuke aanbieding op de hele collectie ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
carcleanmailer vanochtend zei:
Alle aanbiedingen zijn alleen ter plaatste geldig en dus niet in onze webshop.
Voor alle aanbiedingen geldt: niet geldig in combinatie met andere acties of voordeelpakketten. Op=Op, nabestellingen zijn niet mogelijk.
Aanbiedingen zijn op basis van 'cash & carry'. Op de dag zelf kan er niets geruild worden.

Hans

Edit; zie opm Nicknameless, FB account is niet nodig, gewoon goed lezen 8d
 
De weersvoorspelling voor zaterdag is weer ietsje gunstiger geworden volgens buienradar! Nu tot 14.00u half zonnig, hopen dat het ook echt zo gaat worden! woei!
 
RedCat zei:

Dat is nog niet helemaal een antwoord, want dat geld voor de dingen die hier vermeld staan, en snap dat dat alleen bij de winkel zelf gekocht kan worden.
Heb denk gewoon pech als je er niet kunt zijn...:(
 
@ rick_polo,

G O E D zoeken op de Faceboek van C.C. Daar zul je een actiecode vinden die korting geeft op het gehele assortiment van C.C.

En nee, niet hier de code verklappen, is niet leuk :|~*

Wil je iets, dan zal je er moeite voor moeten doen w^^w
 
Kijk op het prikbord van de FB pagina van CC en daar staat het echt...

Maar dan nog, enkele aanbiedingen op die dag op enkele producten of een vaste korting op alle producten... nou ik zou het wel weten! :-"

De SDD is een evenement, daar gelden de kortingen, als wij de kortingen ook in de webshop zouden laten gelden dan hoef je niet meer naar het evenement en hoeven wij in principe niets te organiseren. De aanbiedingen zijn dus exclusief voor de mensen die op het evenement komen.

Heb denk gewoon pech als je er niet kunt zijn...:(

Euh... ja
 
Shit heb geen FB, dat is dan ook de enige reden waarom ik ook maar zal overwegen om een account aan te maken. Vooralsnog ga ik het lekker niet doen ,^^