• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Tis hier nu nog droog in Berkel en omstreken. Zal nog even een zonne dansje doen :-b
Tot straks..
 
Als ik zo naar de buienradar kijk, dan zal er zo rond 10 uur wat vallen en daarna wordt het weer droog.
Hier vallen nu de eerste druppels.
 
Iedereen veel plezier vandaag, vind het spijtig dat ik er niet kan bij zijn. Ik had het graag meegemaakt.
 
1 minuutje tijd om even een berichtje te typen ]d~^

Het is hier giga-druk en ik dank iedereen die in de rij staat voor de kassa voor het eindeloze geduld! We doen ons best en volgende keer zullen we 6 of meer kassa's regelen en nog meer personeel. Excuses!! Cees zal een liedje voor jullie zingen :D
 
Hallo car cleaners,

In eerste plaats dank ik jullie voor de leerzame momenten van deze dag.
Dat idee van de 6 kassa's is niet echt slecht....haha....je weet in ieder geval dat het een geslaagde dag is/wordt...toch.

Alleen jammer dat onze (mijn broer en ik) inschrijving niet goed is geregistreerd,hierdoor liepen we de veel geprezen goodiebag's mis.....:sob: van Meguiar's en DoDo.

Volgende keer beter dan maar.

IIG...dank voor de leerzame dag.

Sur5all
 
Die giga-rij voor de kassa was idd een beetje jammer. Ik had al een keer in de rij gestaan voor enkele producten, om nog een keer in de rij te gaan staan daar kon ik de moed niet voor opbrengen.
De spullen die ik zeker had willen hebben heb ik nu niet:(
Verder wel leuk opgezet , staan de partytenten nog ? Het was in ieder geval gezellig :ja
 
WOW Tim,

Geweldige dag en wederom TOP verzorging en een prachtige TOKO !

Inderdaad moeilijk te vinden op mijn Navigatie systeem maar ik zag ineens vlaggen, auto's en tenten.

Alleen de kassa rij heeft mij ruim een 75 minuten gekost.8o ..............in mijn T shirt was wel koud / :ja

IDEE :idee MAAK ER EEN DRIVE INN van net als bij MAC Donalds...........:-b

Al met al BEDANKT en tot volgend jaar!

Rob
 
Het was naar mijn idee zeker geslaagd! Maargoed, wie had zo'n grote opkomst verwacht? Ik eerlijk gezegd niet. Uit eindelijk 2 uur in de rij gestaan.

Maar de verzorging was uitstekend, kan niks anders zeggen! Hop naar een detail night? ;)
 
Helaas, ik wou wel wat spullen hebben, maar wachtrij was wel erg lang, en rij werd langer en langer.

Ander keertje maar bestellen :p

(Weet niet bij welke supermarkt dat is; maar was iets van; 4e in de rij, dan boodschappen gratis :p)
 
Ik geloof inderdaad dat team Carclean ook niet zo'n opkomst had verwacht....
Maar buiten de wachttijd was alles top geregeld!!
 
Klinkt als een geslaagde dag, vind het heel erg spijtig dat ik niet aanwezig kon zijn. Had een aantal forummers graag de hand even geschud en even gezellig willen kletsen...
 
Ben (alweer even) terug van een dagje Carclean. Vond T leuk om hier een keer te zijn geweest. Gelukkig stond ik redelijk vooraan en heb ik alles wat ik wilde kunnen kopen.
Goed opgezet, maar was blij dat ik niet achteraan stond.
 
Jammer hoor dat het weer zo slecht was. Het was goed georganiseerd en er waren verschillende demo's. Afrekenen duurde inderdaad even maar er werd ook een hoop voor de voet weg besteld zodat de medewerkers het telkens moesten gaan halen. Beter de volgende keer thuis een bestelling maken en meenemen.
 
Ik heb me uitstekend vermaakt in de rij. Lekker staan kletsen en nu weer wat meer gezichten bij de namen.
Jammer dat de deuk in mijn auto niet hersteld kon worden wegens een grote kans op lakbeschadigingen (zat al een scheurtje blijkbaar onderop).
Cees nog bedankt voor het begeleiden tijdens mijn aftocht van het CC terrein, altijd handig zo'n gevaarlijke man met een rode lamp voor je auto :grinning:

CCteam, bedankt voor de goede verzorging :)^ Ik heb moeie voeten van het in de rij staan maar die van jullie zullen wel helemaal af zijn :s

Nu alleen nog even zachtjes thuis vertellen wat e.e.a. gekost heeft o:)
Niet alles pastte in het goodybag verhaal :D
Ik weet niet wie dat allemaal gesponserd heeft maar alles is in dankbaarheid aanvaard :cool:

O ja, die PJ is een geinige vent met enthousiaste verhalen trouwens.