• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

Astra-jl het antwoord op je vraag staat een stuk terug. Als je voor ophalen hebt gekozen en je bestelling staat klaar dan krijg je eerst een email. Zolang je die email nog niet hebt gehad dan kun je het nog niet ophalen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Correct, ophalen is mogelijk zodra je de email van ons hebt ontvangen dat je order klaar staat om opgehaald te worden.

Let op, je moet online betalen vandaag voor ophaalorders.
 
Zodra ik de Rupes SSS Bundel toevoeg aan mijn winkelwagen geeft ie een prijs aan van €679 inplaats van de Actieprijs van €499. Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben?
 
Hisense;n401424 zei:
Astra-jl het antwoord op je vraag staat een stuk terug. Als je voor ophalen hebt gekozen en je bestelling staat klaar dan krijg je eerst een email. Zolang je die email nog niet hebt gehad dan kun je het nog niet ophalen.


Bedacht het me pas op het laatste moment, vriendin drong aan om te gaan en we hebben ook nog een flinke reistijd:p
Dan stap ik in de auto en hoop dat ik het bericht onderweg krijg. (en anders vermaken we ons daar wel in de buurt.)
 
Zo ook het een en ander besteld, juist de producten om de lijn van Monello compleet te maken waren met leuke acties. Helaas waren de emmers van scratch shields niet meer voorradig.
Krijgen we ook nog een leuk presentje bij onze bestellingen:D
 
Ik heb besteld rond kwart over 12 kan ik deze bestelling al ophalen of nog net niet? Heb namelijk ook interesse in die mooie opruim tassen!
 
Om 11.30 de bestelling geplaatst. Veel Monello producten gekocht, nu wachten op de verzending. Als het vandaag verzonden wordt, komt het dan maandag al aan? Of wordt het eerder dinsdag.
 
Correct, het merendeel van de pakketten zal dinsdag geleverd worden.

Alleen denken we niet dat we maandag alles de deur uit krijgen. We hebben iets meer orders binnengekregen dan we vooraf ingeschat hebben. Hoewel we vandaag zoveel mogelijk in hebben gepakt, blijft er voor maandag nog een heleboel over.
 
Ik verzend zelf wel eens pakketten op zaterdag en die komen dan gewoon op maandag aan.
Afleveren doen ze sowieso nog op maandag;
** Bent u niet thuis als wij uw pakket aanbieden op zaterdag? Dan is de 2e poging op maandag.
 
Vreemd, dat Postnl dat wel bij grote webwinkelketens doet, als je daar zaterdag besteld, heb je gewoon maandag je artikel binnen.
Zal nog eens m'n verzendbriefjes nakijken, maar zou zweren dat ik een aantal keren op maandag al een reactie kreeg dat het pakket binnen was terwijl ik op zaterdag had verzonden (of ik moet me vergissen, ben toch al niet echt wakker vandaag).
 
Frans , Ik zit er ook een beetje naast. Op maandag bezorgen ze wel maar dat is 1 a 2 % van de gehele hoeveelheid welke er in een week bezorgt wordt. Post wordt niet gedaan op maandag. Was gisteren avond laat geworden dus niet helemaal helder.