• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Taal- en spelfouten op de site gevonden? Meld ze in dit topic!


geldt ook voor de andere kleuren

Schermafbeelding 2023-03-10 om 21.34.05.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: RoyR

De foto's zijn van de nieuwe "e" variant.
Dus met ingebouwde accu compressor.

Echter, wordt deze e variant bij de concurrentie aangeboden voor bijna het dubbele geld. Dus ik vermoed dat er verkeerde foto's zijn geplaatst.
Ook staat er in de omschrijving dat het om een "e" variant gaat. En niet de normale.
Terwijl dit weer niet in de titel / naam product is gemeld.

Als het wel de nieuwe accu versie is. Is het wel een verdomd goeie deal o_O
En een klein foutje in de omschrijving:

De pfoamer is chemisch resistent tegen veel chemicaliën, ligt goed in de hand en gaat lang mee. Je kunt de foamer instellen met drie verschillende foam kopjes voor een dunne, medium of dikke foam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had een verlanglijst gemaakt, maar wilde achteraf die naam veranderen voor mijn herkenbaarheid. (Ik heb er meerdere).
Dit is prima mogelijk door de verlanglijst te selecteren en dan de naam aan te passen.
In die aanpassen-mode wordt er meteen een button getoond om e.e.a. te bevestigen / op te slaan.
Ik denk dat de tekst Bespaar helaas verkeerd vertaald is en dat het moet zijn Opslaan of iets van die strekking.

Bekijk bijlage 154615

Beetje hetzelfde issue, maar dan op een andere plek (misschien een regressiedingetje?)

1679585559411.png

Tekst op de button zal vast iets van 'Bewaar' o.i.d. moeten wezen. :sun:
[EDIT] Zie dat dit ook bij Account -> Nieuwsbriefabonnement staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je via het menu gaat naar droogdoeken ➡️ Monello , dan laat het de groene Doppino doeken niet zien.
IMG_0406.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje hetzelfde issue, maar dan op een andere plek (misschien een regressiedingetje?)

Bekijk bijlage 160145
Tekst op de button zal vast iets van 'Bewaar' o.i.d. moeten wezen. :sun:
[EDIT] Zie dat dit ook bij Account -> Nieuwsbriefabonnement staat.

Dit heeft te maken met een soort automatische vertaling van termen. Daarbij is "save" i.p.v. "opslaan" vertaald als "besparen"‍♂ Wordt in de nieuwe software aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Volgens de website is de inhoud van de reguliere Mohs Synchro gelijk aan die van de Mohs Synchro light box.

Verpakking bevat:
Q² MOHS EVO 30/50 ml
Q² SKIN EVO 30/50 ml
Q²M Cure 100ML
Q²M Coating Applicator
Handleiding
Onderhoudsboekje
Stickers


Volgens mij moet de Lightbox als volgt zijn:

Q² MOHS EVO 30/50 ml
Q² SKIN EVO 30/50 ml
Q²M Cure 100ML
Q²M Coating Applicator light
Handleiding
Onderhoudsboekje
Stickers
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En nog even een opmerking (geen idee of dit topic de juiste plek is). De Nastro tape is alleen zichtbaar in de 'accessoires voor polijstmachines' groep, maar ontbreekt in de 'exterieur' 'poets- en polijstaccessoires' groep. Ook staat bij de 3M tapes niet de lengte van de rol vermeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij een voorraad notificatie is het geel gearceerde niet juist. Naar mijn idee zou het 'dit' product moeten zijn.
 

Bijlagen

  • Tekstuele fout Voorraad notificatie.png
    Tekstuele fout Voorraad notificatie.png
    36,9 KB · Weergaven: 30
  • Leuk
Reactions: Tim
Door een topic op het forum keek ik naar de Poorboys World - Spray & Rinse. In de beschrijving staat dat het gebruikt kan worden om de velgen te sealen?

Bevat deze velgenreiniger een toevoeging o.i.d? Dit haal ik niet uit de beschrijving. @Tim

De tekst staat op vele verschillende websites letterlijk gekopieerd van Poorboys zelf:

''Voor het onderhoud van je velgen kan je Spray & Rinse verdunnen tot 50% of 1:1 voor het snel en gemakkelijk schoon maken of sealen van je goed verzorgde velgen.''

Sowieso een beetje een vreemde zin; ''... verdunnen tot 50% of 1:1...'' (50% = 1:1)
Mits het doel was om iets te zeggen in de trant van ''... (oftewel 1:1)...''
Misschien ook vermelden dat de verdunning met water moet gebeuren, bij voorkeur met demiwater of vergelijkbaar.
 
Gelukkig wordt deze 4000ml standaard met een pompje geleverd (in tegenstelling tot de andere Gyeon can's).
Aan het pompje hoort nog een buisje (niet op de foto).

Dit wordt niet er bij vermeld. (In mijn geval gelukkig het Flux kraantje vergeten te bestellen)
 

Bijlagen

  • IMG_1879.jpeg
    IMG_1879.jpeg
    125 KB · Weergaven: 43