Waxoyl.nl zei:U.P.T. Bekledingbeschermer
U.P.T. zorgt ervoor dat de textielvezel ingekapseld wordt, waardoor vuil en vloeistof niet in de vezel kunnen dringen.
U.P.T. bevat een UV-Blok waardoor de bekleding zijn kleur behoudt.
U.P.T. is ook te gebruiken op leder. De bekleding behoudt wel zijn ventilerend vermogen.
U.P.T. is natuurlijk ook te gebruiken voor het interieur van boten, caravans, vervoersbusjes etc.
Is dat enkel voor de produkten of voor een behandeling (dus incl. arbeidsuren)?BlackTwist zei:Ha belachelijk, voor die 195 euro kun je een kleine beginnerscollectie aanschaffen.
Tim;341616 zei:Ik breng dit topic nogmaals voor onze nieuwe forumleden onder de aandacht!
Nog steeds krijgen wij met grote regelmaat vragen zoals:
1) Ik heb mijn auto met Waxoyl laten behandelen, kan ik dan wel een normale shampoo gebruiken?
2) Ik heb een spraysealant op het oog, maar tast deze niet mijn Waxoyl aan?
3) Ik heb 1,5 jaar geleden mijn auto gekocht en laten voorzien van Waxoyl, kan ik mijn auto dan nu al kleien zonder dat de Waxoyllaag wordt aangetast?
Enzovoorts enzovoorts.
Vandaag hadden we een klant die binnenkort een nieuwe auto geleverd krijgt en €190,- neer heeft moeten tellen voor de Waxoyl behandeling. Het is gewoon zonde van het geld!
Tim;341616 zei:Ik breng dit topic nogmaals voor onze nieuwe forumleden onder de aandacht!
Nog steeds krijgen wij met grote regelmaat vragen zoals:
1) Ik heb mijn auto met Waxoyl laten behandelen, kan ik dan wel een normale shampoo gebruiken?
2) Ik heb een spraysealant op het oog, maar tast deze niet mijn Waxoyl aan?
3) Ik heb 1,5 jaar geleden mijn auto gekocht en laten voorzien van Waxoyl, kan ik mijn auto dan nu al kleien zonder dat de Waxoyllaag wordt aangetast?
Enzovoorts enzovoorts.
Vandaag hadden we een klant die binnenkort een nieuwe auto geleverd krijgt en €190,- neer heeft moeten tellen voor de Waxoyl behandeling. Het is gewoon zonde van het geld!
Eddie_d;341674 zei:Bij mij zat het er gratis bij maar dat begreep ik pas na aflevering. Wil nu eigenlijk met een schone lei beginnen. Is het uitvoeren van het 5-stappenplan voldoende of moet ik eerst de Waxoyl laag op een andere manier verwijderen?
Tim;341672 zei:Bij bepaalde dealers wordt het inderdaad nagenoeg verplicht.