• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitbreiding van de collectie van Danielle

Danielle

Detailing addict
30 aug 2008
512
65
Ik ben net terug uit de States. Helaas had ik geen plek meer in de koffers (heen met 2 volle en 2 lege koffers en terug met 4 volle koffers, nu maar wachten op het afschrift van de credit card :-b )

De uitbreiding bestaat uit 12 MF pads (mijn man gooide het in de kar onder het mom van: dat weegt toch niks en dat terwijl hij niks aan detailing vindt)
2 MF wash mitts
een tire brush
een detaildingetje om overtollige wax te verwijderen tussen "spleten" uit
Meguiars kleikit bestaande spray, 2 bars, doosje, MF doek, en sample cleaner wax (en dat voor een prijs van $15.94 + tax)
Meguiars scratchX
Meguiars quick wax
Meguiars NXT Techwax 2.0
Tire Gel

Alles komt van Walmart, de witte pads van Target. Walmart is goedkoper dan Target en Autozone.
De pads en washmitts wegen nauwelijks iets, maar de rest tikt snel aan. We hebben veel kleren gekocht, dus aan het eind van de 4 weken vakantie heb ik mijn inkopen gedaan.


DSC03272.jpg


DSC03264.jpg


DSC03265.jpg


DSC03266.jpg


DSC03267.jpg


DSC03269.jpg


DSC03271.jpg


DSC03279.jpg


Nog een foto. Ik moet me eens gaan verdiepen in het toevoegen van links, daar heb ik nog weinig ervaring in.

photobucket album Danielle

Wat ik nog mis is APC, PB trimrestorer. Binnenkort maar weer eens een bestelling plaatsen en het dan op een dag laten leveren als manlief er niet is... Ach het valt wel mee.
 
Netjes! lekker shoppen in de VS hé? "beetje" offtopic, maar waar ben je geweest? Ik heb vorig jaar zelf ook de kar aardig volgegooid in de Walmart. :)
 
Afgelopen zaterdag het DAP500 starterspakket ontvangen.

En nu maar wachten op de vrije tijd om hem uit te proberen.

By the way the tire shine van black magic is van goede kwaliteit. Banden zijn nog steeds mooi zwart en waterafstotend.
 
Vandaag de order ontvangen die ik gisteren besteld had.

De Wookies Fist
wookiesfist.jpg


Een gallon Micro-restore concentrate
microrestore.jpg



En waar mijn bestelling mee begon:de Collinite 476S
collinite476.jpg




Ik kan weer even vooruit, nu alleen nog wachten op beter weer.
 
Ik was nog het :kado vergeten te vermelden

Cyber Clean blauw

cybercleanblauw.jpg


En deze cyber clean heb ik vorig jaar als gadget meegenomen van een symposium.
Die staat ergens op zolder, nog niet gebruikt.

cybercleangeel.jpg


Wie heeft ervaringen met de cyber clean?
 
Ik ! En ik kan zeggen dat het hartstikke handig is voor het interieur. Contactslot, vertilatie roosters, bediening van de electrische ramen enz enz.

Groet, Peter
 
Ik heb de blauwe Cyber Clean. Erg handig en makkelijk in rottige plekken als de middenconsole en bij de knoppen van de lampen. Ook onder de knopjes van de raambediening etc etc. Dibbuz heeft er trouwens een tijd geleden een review over geschreven.

Even klikkerdeklik ;)
 
Nette collectie al Danielle. Over een tijd weet je niet meer waar je het neer moet zetten hahaha :ja . Mocht je ooit hulp nodig hebben, woon in Hoensbroek ;)
 
Zojuist eindelijk mijn pakket op het postkantoor opgehaald.

En nu maar wachten tot dat het weer het toe laat om de auto een flinke poetsbeurt te geven. Dat zal nog wel enkele weken duren...


DSC03653.jpg


Autobrite Foam Lance en SSF en de Dodo Juice Born to be Mild Shampoo



Van de detailspullen uit Amerika moet ik nog foto's maken.

Hellup, ik heb geen opbergruimte meer!
 
Eindelijk weer eens tijd om mijn collectie te updaten.

Daar ik te weinig opbergruimte had, heb ik afgelopen weekend wat boxen bij de IKEA vandaan gehaald.
En meteen maar eens mijn spullen opnieuw opgeruimd. Eerst alles op de tafel uitgestald om daarna alles te ordenen.

Wat niet op de foto's staan, zijn Cobra "The Bone" en Mother's Genuine Lambswool wash mitt, gallon Micro-Restore concentrate

De MF doeken:
Links boven 6 Meguiars Towels
Daaronder de Poorboys World Towels
Daarnaast Cobra 530 (40*40 cm)en 600 Towels (40*60 cm), wat zijn die toch lekker dik en zacht. En erboven Cobra gold plush en gold plush XL (om mee te drogen)
Rechtsonder de CG Miracle Dryer
Naast de CG MD 4x mf doeken van de Blokker en een Waffle Weave van PB
En dan nog wat goedkope MF doekjes voor de velgen

DSC03670.jpg


Pads, washmitts en accessoires
DSC03677.jpg


CCS pads van LC/Monello
DSC03678.jpg


Een nog niet gebruikte Meguiars mitt
DSC03679.jpg


Nog een berg nieuwe pads
DSC03680.jpg


En enkele gebruikte
DSC03681.jpg


Borsteltjes van Mother's en een nut lug brush en een Meguiars Dressing pad, alsof ik er nog niet genoeg heb met deze klik maar

DSC03682.jpg


Natuurlijk ook nog wat spul om mee schoon te maken
DSC03684.jpg


Arme jongens en chemische kerels
DSC03685.jpg


Mijn tire gelletjes
DSC03686.jpg


Nog wat "Max Wax"
DSC03687.jpg


En wat andere wax, met wat klei en een proefflesje AutoBathe
DSC03688.jpg


En alles opgeborgen in boxen. En toch nog een doos op de foto vergeten te zetten...
DSC03691.jpg


Ik zie dat ik nog niet alles op de foto heb, maar volgens mij staat er ook nog wat bij mijn topic wie ben ik
 
Ha, ha, die Turtle Wax was aangeschaft voordat ik carclean kende. Ik gebruik hem alleen niet meer. Ik berg hem op bij de andere spullen, wellicht dat ik hem ga gebruiken voor de kinderfietsjes, en dan moet ik wel weten waar ik zoeken moet.:-b