Beste Poetsfanaten,
Na begonnen te zijn met meguiars heb inmiddels al enige tijd het poetsvirus te pakken,
en ben ik ook zeer te spreken over de producten die zij maken.
Echter aangezien Meguir's er tot op de dag van vandaag er een belachelijke prijs/kwaliteits verhouding op na houdt, wil ik mijn aandacht vestigen op andere, even goede of betere producten.
Zouden julie mij advies kunnen geen over goede plaatsverangende producten:
Het gaat hier vooral om een juist product in de lakvoorbereiding, juiste polijstmiddelen voor lichte tot medium swirls, en een goede wax, hierbij zat ik zelf aan een wax an dodo te denken.
owja belangrijk om even te melden lijkt me dat ik binnenkort van plan ben om de DAS6 machine aan te schaffen.
Erg fijn zou het zijn als julie een soort van korte eigen ervaring bij het product kunnen ermelden.
Waar mijn colectie tot dusver uit bestaat is het volgende:
Lakvoorbereiding:
Gold Class Shampoo
Smooth Surface Clay kit 2x
Step 2 -Polish
Polijstmiddel
Scratch X
M80-Speedglaze
Nabehandeling (wax)
M16
26-High tech yellow wax
Nxt Techwax
Andere meg's producten
Trim Detailer - (Waar ik uiterst ontevreden over ben)
Endurance high gloss tyreshine
Alvast bedankt,
Groetjes Dennis
Na begonnen te zijn met meguiars heb inmiddels al enige tijd het poetsvirus te pakken,
en ben ik ook zeer te spreken over de producten die zij maken.
Echter aangezien Meguir's er tot op de dag van vandaag er een belachelijke prijs/kwaliteits verhouding op na houdt, wil ik mijn aandacht vestigen op andere, even goede of betere producten.
Zouden julie mij advies kunnen geen over goede plaatsverangende producten:
Het gaat hier vooral om een juist product in de lakvoorbereiding, juiste polijstmiddelen voor lichte tot medium swirls, en een goede wax, hierbij zat ik zelf aan een wax an dodo te denken.
owja belangrijk om even te melden lijkt me dat ik binnenkort van plan ben om de DAS6 machine aan te schaffen.
Erg fijn zou het zijn als julie een soort van korte eigen ervaring bij het product kunnen ermelden.
Waar mijn colectie tot dusver uit bestaat is het volgende:
Lakvoorbereiding:
Gold Class Shampoo
Smooth Surface Clay kit 2x
Step 2 -Polish
Polijstmiddel
Scratch X
M80-Speedglaze
Nabehandeling (wax)
M16
26-High tech yellow wax
Nxt Techwax
Andere meg's producten
Trim Detailer - (Waar ik uiterst ontevreden over ben)
Endurance high gloss tyreshine
Alvast bedankt,
Groetjes Dennis