• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verzamelde wax/sealant/coating ervaringen

Ik ben natuurlijk nog maar een beginner. Daarom de volgende twee vragen:

1. Na een aantal zeer fraaie stappenplannen te hebben bestudeerd en de webshop van CC ernaast te hebben gehouden, viel me op dat Meguiars ook een Wash + Wax in één heeft. Iets (mede de stappenplannen) zegt me dat dat geen voorkeur heeft bij jullie: waarom niet?

2. Valt me vaak op dat er veel verschillende sponsen zijn. Ik kan niet echt een goede topic vinden, dus daarom mijn vraag ook maar hierbij. Wat is het verschil tussen de meest gebruikte sponsen, bijvoorbeeld op een 'platte' spons en de 'dreadlock' spons.

Thnx in advanced! :)
 
1. Na een aantal zeer fraaie stappenplannen te hebben bestudeerd en de webshop van CC ernaast te hebben gehouden, viel me op dat Meguiars ook een Wash + Wax in één heeft. Iets (mede de stappenplannen) zegt me dat dat geen voorkeur heeft bij jullie: waarom niet?
Er zijn meerdere merken die een shampoo + wax in het assortiment heeft. Dit zijn shampoos met toevoegingen en wanneer je een bestaande waxlaag wilt bijhouden, is dit juist wel iets wat bij velen de voorkeur heeft. (Uiteraard is zo'n shampoo + wax niet te vergelijken met een goede wax)