• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vieze geur na schilderen hal

Anouk

Detailing rookie
28 sep 2024
1
2
Vieze geur na verfen hal.

Hallo,

Ik heb muurverf van de action gebruikt. En het stink nu onwijs ( geen verf lucht). Het ruikt naar vuilnis geur. En dit doordrinkt door mijn muur. De hal in. Deze geur ruik ik al een maand. Hoe krijg ik deze geur weg? Overschilderen? Een andere coating?

Groet,

Anouk
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Welkom op het CARCLEAN forum!!

Dit is een forum voor onder andere het onderhouden van de autolak geen schilderforum. Ik zou als ik jouw was muurverf gebruiken van Sikkens ipv Action.
 
  • Grappig
Reactions: RoyR en Altos
Om het enigzins auto gerelateerd te houden neem bijvoorbeeld de Trimetal Magnatex Mat SF. Dit spul is de Rolls Royce onder de muurverven en is nog witter dan de gebleekte tanden van Gérard Joling.

Kost een paar centen maar dan heb je ook wat, maar in ieder geval geen huis dat ruikt als een vuilnisvat.

20190403_143313.jpg