• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Volvo V60 R-Design 2011

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
3.132
193
40
Utrecht
Netjes weer hoor, knap dat je dit allemaal doet en tijd insteekt. Is dat een beetje fullproof die denimpads of? Polijsten kan ik wel een beetje maar is dit de moeite waard om er extra tijd in te steken die ik niet heb eigenlijk. Aangezien mijn hele auto gepolijst moet worden ;)

• Leuk
Reactions: RoCo

RoCo

Detailing guru
19 apr 2020
1.243
135
Omgeving Breda
@Jansen Tot op heden zijn er 4 pads van 6" doorheen; deze zijn gebruikt om pads van 75/50/30mm van te maken; maar hiervan is nog niet alles op. Netto dus 3 pads van 6" denk ik. Daarbij heb ik vandaag het laatste zetje gegeven aan de 2 pads van 5,5".

@tamer het hangt af hoe zwaar de 'orange peel' is op je auto. Bij mij is die vrij heftig en het verschil is daardoor groot. Maar qua tijd gaat het natuurlijk niet rap. De lak zelf kan in 2-3 hits strak zijn, maar nu doe ik eerst 4 hits peeling en dan pas polijsten. Dus feitelijk ga je van 3 naar 7 hits.....tel uit je verlies. Nu is de finish wel goed van de pads dus op sommige plekken kun je gelijk finishen maar ik moest vandaag wel her en der eerst nog even 'cutten'.

De verwerking is vrij bulletproof vind ik, eigenlijk niet heel anders dan polijsten al ben ik iets voorzichtiger rondom randen etc.

Laatst bewerkt: