• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wasmitt mee gewassen

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
50
Mijn vrouwtje heeft zonder te weten de wasmitt voor de velgen samen met de 2 wax foampads en microvezel buff doeken gewassen. Kun je de pads en de doeken nog voor het lak werk gebruiken of moet ik deze opnieuw aanschaffen ?

Normaal wel zou ik zeggen ,wil je 100% zeker zijn ,was het dan even opnieuw ,zonder de washmitt.

Moet geen kwaad kunnen mi. Is mij laatst ook overkomen. Mijn doeks en pads zijn er niet anders om en het resultaat is ook niet anders als anders. Kortom. Niks om je druk over te maken.

Vuil gaat er toch uit?
Als je een onderbroek wast met vlekken samen met een trui die alleen vies ruikt koop je toch ook geen nieuwe.:lol

Maar lijkt me geen enkel probleem.

Uiteraard is het mogelijk dat er remstof overgaat van de washmitt naar een doek. Even goed checken die doeken op harde dingen.

Ok dennis. Daar heb je dan wel weer gelijk in. in mijn geval was er niks anders aan de doeken en andere dingen.

Het is altijd verstandig om je doeken regelmatig te checken op dingen die niet in de doeken thuis horen.

True. Maar doe je dat niet altijd voor je een doek of iets anders pakt als het het gaat gebruiken? Ik wel tenminste,,,.

Zeker visueel checken na het wassen is wat ik iedere keer doe, meestal zit er ergens wel iets wat ik er nog uit haal voor ze in de box gaan.