• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wassen na professional polish

Altijd commentaar. Maar een compliment of andere aanvulling zie ik jou nooit geven. Negatief persoon. Bah!

Helemaal geen humor, gewoon serieus bedoeld.
Alcohol is alcohol zeker als je het zuiver wilt hebben

En hoe een ander mijn bijdrage waardeert, dan is aan die ander.
Ik zal niet meer op @tembaco reageren, is de moeite ook niet waard.
 
Hoi,
klein vraagje dat ik niet direct kan terugvinden op het forum...Wat doen jullie na het aanbrengen en afnemen van poorboys professional polish:

onmiddelijk de glaze en daarna de wax
afnemen met ipa, dan glaze en dan wax
auto wassen, glaze en wax
Na prof polish zou ikzelf altijd weer de auto wassen of met Gyeon prep de lak afnemen want ikzelf wil de lak zo schoon mogelijk hebben voordat ik een wax erop zet.
Echter veel merken glaze (iets wat ik zelden gebruik) bevatten ook weer een cleaner dus kun je Prep veelal overslaan =beetje afhankelijk van het merk glaze en zonde van je prep.
Lime prime bevat een cleaner
Black hole bevat een cleaner
Autofinesse Rejuvinate bevat een cleaner
Glazes die een lichte korrel bevatten cleanen bv dus ook.

Autofinesse tough prep is een voorbeeld van een cleaner welke geen resten/olien of iets dergelijks achterlaat=bedoeld als voorbereiding op een Sealent (maar wax kan natuurlijk ook)