Nu we de auto hebben gewassen met je "favoriete shampoo", je "favoriete Wash Mitt"en hebben gedroogd met je "favoriete Drying Towel", is het tijd voor de volgende stap, kleien. Niet altijd zal deze stap nodig zijn, maar als je deze doet, welke klei is dan favoriet?
Ook deze poll is geen vergelijkende test waaruit de beste gekozen zal worden, maar ik ben benieuwd waarom een "clay-bar jouw" favoriet is.
Ik kon maar een poll samenstellen met 8 keuzen en ik heb gekozen voor "milde" en los verkrijgbare klei (genoemde prijzen zijn deze van CC zonder aanbieding). Dit zijn de deelnemers:
A. € 15,99 - 50 gr. Meguiars Smooth Surface Individual Clay Bar
B. € 40,00 - 200 gr. Meguiar's Professional Detailing Clay-Mild
C. € 23,49 - 210 gr. Carclean.com Medium Grade Clay Bar
D. € 23,99 - 200 gr. Poorboys World Poly - Elastic Clay
E. € 29.99 - 160 gr. Mothers Wax California Gold Clay Bar Paint Saving System
F. € 29,99 - 200 gr. Wolfgang Elastic Poly Clay Bar
G. € 25,99 - 200 gr. Dodo Juice Gentle Grey paint putty
H. € 15,99 - 180 gr. Bilt-Hamber Auto-Clay Regular
De poll heeft geen einddatum, maar t.z.t. zullen we de winnaar als meest favoriet vaststellen.
Veel plezier met kiezen
Ook deze poll is geen vergelijkende test waaruit de beste gekozen zal worden, maar ik ben benieuwd waarom een "clay-bar jouw" favoriet is.
Ik kon maar een poll samenstellen met 8 keuzen en ik heb gekozen voor "milde" en los verkrijgbare klei (genoemde prijzen zijn deze van CC zonder aanbieding). Dit zijn de deelnemers:
A. € 15,99 - 50 gr. Meguiars Smooth Surface Individual Clay Bar
B. € 40,00 - 200 gr. Meguiar's Professional Detailing Clay-Mild
C. € 23,49 - 210 gr. Carclean.com Medium Grade Clay Bar
D. € 23,99 - 200 gr. Poorboys World Poly - Elastic Clay
E. € 29.99 - 160 gr. Mothers Wax California Gold Clay Bar Paint Saving System
F. € 29,99 - 200 gr. Wolfgang Elastic Poly Clay Bar
G. € 25,99 - 200 gr. Dodo Juice Gentle Grey paint putty
H. € 15,99 - 180 gr. Bilt-Hamber Auto-Clay Regular
De poll heeft geen einddatum, maar t.z.t. zullen we de winnaar als meest favoriet vaststellen.
Veel plezier met kiezen