• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is Meguiar's All Purpose Cleaner (APC) precies en zijn er alternatieven voor?

Na t drogen
 

Bijlagen

  • 20241026_154835.jpg
    20241026_154835.jpg
    329,4 KB · Weergaven: 10
  • 20241026_154840.jpg
    20241026_154840.jpg
    328 KB · Weergaven: 10
  • 20241026_154855.jpg
    20241026_154855.jpg
    361,3 KB · Weergaven: 11
Herkenbaar.. Zelfs als er geen vlekken te zien zijn zal er vaak donker spoelwater te zien zijn.
Hét bewijs dat er vuil in zat. En dat sommige bekledings kleuren het weet te verbergen.

Maar wij detailers hebben een extractor, de juiste methode, dus.. bewijs! Niks beters dan een vuile extractor en bewijsbaar schoner interieur! :)
 
Je wilt niet weten hoeveel zooi er uit stoffen spullen komt. Ik doe onze bank elk jaar 1x,(hoekbank). Zwart water, pfff. Ook het interieur van mijn Seat elk jaar na de zomer, we zitten vaak op het strand zomer. Komt gewoon een emmer zand uit :cool:. Mooi spul zo'n extractor. Heb een George, jaar of 15 inmiddels. De buren weten dat ook trouwens;)
 
  • Grappig
Reacties: PizzaPieter
Trouwens: nu wil ik ook zo'n apparaat en vond een recente post over de zin en onzin van een Bissell Spotclean Pro. Ik ben er best tevreden over, eigenlijk, zeker als ik zie wat die kost.

APC 1:10 op eerste stoel sprayen, mf doek erover wrijven, nog eens insprayen.
Door naar andere stoel en als ik die gedaan begon ik met de Bissell op eerste stoel. Zo ook zetels van achterbank.

Mss geen professionele deep cleaning, maar meer dan voldoende resultaat. Ook Handig voor vloerkleed thuis en vloerbedekking elders in huis

EDIT: gisteren ook besteld trouwens en wordt vandaag geleverd
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Wax Master en bros