Haha, klopt, Nummerradio Spotify op Blinded van Degos & Re-done....daar ga ik behoorlijk goed op met mn JBL koptelefoon
Enniehoe. Het is gelukt. De auto en de andere bank. We bekijken de tweede bank ff hoe die is gegaan t.o.v. de eerste bank. Is die beter, dan spoelen we de eerste bank morgen ook nog even.
In alle gevallen 'zwart water' trws.....
Begonnen met de matjes; kon ik mooi testen hoe het apparaat werkte. Maar goed ook wat ik ontdekte dus de kapotte schakelaar én dat hij best veel water geeft. Dus matjes gefixed op de nieuwe "
@Cordoba"-ladder die de rest van de deur mijn werkbank was. Perfect
Toen de achterbank. Ingespoten, begonnen en toen ik de zitting wilde opklappen, kwam ik erachter dat dat helemaal niet kan. Hij kan er wel helemaal uit. Fokking handig, dus hem op mijn Cordoba-werkbanl gelegd en keigoed gegaan. Op een bepaald stuk kwam er 'blauw/paars' water af. Extra gedaan.
Toen de rugleuningen van de achterbank en grof. Hier ook de plantenspuit met schoon water bij gepakt om een beetje te kunnen doseren en tot slot nog grof het vloerkleed.
Daarna de voorstoelen. Plat gegooid, grote stukken met sproeier van apparaat, rest met plantenspuit. Wederom zwart water. Ook vloer ff meegepakt.
Heerlijk weer, dus alle ramen open, muziekje op koptelefoon. Handig.
Toen met de APC alle kunststof delen binnen afgenomen, dus weer helemaal fris.
Tot slot nog even met de nieuwe SAM'S glasscleaner de voorruit gedaan binnen en buiten.
Toen keer ik naar de achterbank in het zonnetje en daar zag ik een paarse vlek terugkomen. Denk dat daar ooit een pen gelekt heeft ofzo, of een ijsje.
Dus weer op de Cordoba-werkbank, APC, borstelen, keiveul water erop en zuigen maar weer..net zo lang tot er niets meer kwam
Toen de bank binnen, natuurlijk een koud kunstje inmiddels. Deze staat nu te drogen met 2 ventilatoren erop gericht en de achterbank staat erop
.
Terug in auto gekeken, blij mee.
Spulletjes opgeruimd.
Nu op bank, zo een biertje!