• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat voor shampoo gebruiken voor hele vieze auto?

bs

Detailing addict
27 dec 2010
543
62
hoi allemaal,

Omdat ik het de laatste tijd druk had en het buiten veel saharazand doet waaien heb ik mijn auto een lange tijd niet kunnen wassen [ full detail ] +/- 4-5 weken is hij nu erg vies.

Welke shampoo of ander middeltje helpt het vuil te verwijderen van de auto?

Ik heb nog geen foamlance.
 
Iedere shampoo.... gewoon wassen zoals je normaal gesproken ook altijd al doet, met dit verschil dat je 'm voor het wassen even heel goed moet afspoelen eventueel met behulp van een HD reiniger.
 
stimpy:
Ik heb een karcher staan maar die heeft zo'n plastic tuutje waar je de tuinslang inklikt die kapot is [ doorgescheurd].]-0
 
Snap even niet wat je daarmee bedoeld... :weetniet Werkt de reiniger helemaal niet?

Gewoon met water de hele auto goed afspuiten (met de tuinslang), kan ook in een wasbox met de HD lans (doe ik ook vaak) bij de pomp o.i.d. En daarna gewoon wassen zoals je altijd doet. Zie het probleem niet :weetniet
 
stimpy:

Doordat dat plastic tuutje kapot is blijft de tuinslang niet in de karcher zitten, dat is het probleem. Ik moet nog maar eens keer naar een bepaalde winkel waar ze karcher onderdelen verkopen.

Maar een wasbox is ook een goed idee, zit bij mij maar 2 straten verderop.

gr. Bob
 
Valma Wash & Shine.... Oftewel , een hele vieze auto is voor mij reden een "shampoo uit de oude doos" te halen. Dus alles wat je daar nog van hebt staan is goed....:)_[]
 
oh, Die heb ik volgens mij nog wel staan. Ik denk dat iedereen hier mee begonnen is.