• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Altijd als ik zo'n dak zie, denk ik; ''Hmm.. Zal 3L Non-Ferro genoeg zijn?'' :p Laatste keer dat ik dit zag, was op een auto die wekenlang bij de haven en spoorwegen had gestaan.
 
Binnenkort deze zeer zeldzame Daimler doen. Van deze uitvoering zijn er maar 76 gemaakt.

Screenshot_20230510_165944_YouTube.jpg


Screenshot_20230510_194121_YouTube.jpg


Ik denk dat alleen kenners zoals @RedCat het wel kan zien waarom deze zo zeldzaam is ;)
 
Laatst bewerkt:
Door de bij het sluiten van de portieren niet de lak aan te raken maar bijvoorbeeld de ramen of eventueel alleen de deurkruk.
Kofferdeksels hebben over het algemeen altijd wel handgrepen aan de binnenzijde om deze te sluiten. Anders alleen kentekenplaat, achterlichten, etc. aanraken om deze te sluiten.
Zelf doen is nog vrij eenvoudig - anderen ook zo ver krijgen is een grotere uitdaging. ;)