• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Jups een Mazda8o

Dit gevaarte staat dan weer op stal hierrofl

DSCN2629.jpg


Maar als je wilt kan je de 24ste altijd wel ff "an wippen" voor een bakkie;)
 
morgen een keer 'n motor aanpakken. wat voor merk weet ik niet. ik weet alleen dat de machine 2 jaar oud is, veel leer en veel chrome heeft..... jullie zien de show off vanzelf..
 
Ik ga/ben bezig met een autootje om enkele hologrammen weg te krijgen :
scaled.php?server=818&filename=180320121013.jpg

Heel de auto staat vol , van onder tot boven : 50/50 (onderste stuk van motorkap )
scaled.php?server=214&filename=180320122004.jpg

Enkel het dak + vleugeltje moet nog gepolijst worden , maar het is momenteel aan het regenen in mijn detailruimte :(
 
Sinds ik m'n DAP heb zoek ik zoveel mogelijk dingen waar ik dat ding voor kan misbruiken. Zo ook dit weekend. Gezien m'n vader in de nautische sector zit en er vele duitsers te lui zijn om hun boot te poetsen kwam er ook een Marieholm voorbij welke bijna grijs was van verkleuring :p Gezien een boot geen blanke lak heeft maar enkel een gelcoat zul je snel verkleuring opmerken op je pad, getuige onderstaande foto's:

foto1.jpg


foto2.jpg


foto3.jpg


Vragen:
Gezien de oppervlakten van zo'n boot vele malen groter zijn dan een auto is ook een product in groot volume wenselijk. Waarmee neem je het beste zo'n schip eerst af voorafgaand aan polijsten?

Dit is nu gedaan met Mezzo op oranje (ja er is niet veel oranje's meer aan te herkennen :p). MarineClean: enige inkoppers qua productkeuze? En nog mensen met advies aangaande polijstcombinatie?

,^^
 
RST-Smurf zei:
Vandaag een Renault Megane RS bekeken.Deze komt begin april hier heen voor een volle beurt met van alles erop an:party:


Deze wagen heeft onderlaatst een botsingetje gehad waardoor de neus zwaar beschadigd is , dus klusje is op de lange baan geschoven:(
 
Jammer Smurf! Ongeluk zit helaas in een klein hoekje...

Zelf nog geen enkele detail gedaan dit jaar :( Slap jaar tot nu toe.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Zelf nog geen enkele detail gedaan dit jaar :( Slap jaar tot nu toe.

+1 Paulus.

Ik sta al ruim 7 maanden droog ... :-" afgezien van af en toe m'n eigen auto wassen, maar meer ook niet.

Maar dat heeft meer met de herstel van m'n rug te maken.

Ik krijg genoeg aanvragen, maar moet ze allemaal afwijzen en/of afzeggen. De geest wil wel, maar m'n lichaam zegt :no
 
Ik heb nog geen enkele aanvraag gehad :( Had een aantal details staan, maar ze hebben allemaal afgehaakt.

Krijg ontwenningsverschijnselen, alleen je eigen auto's wat wassen is ook niet echt bevredigend.
 
Vanavond en morgen een Punto Evo Abarth,
zaterdag en zondag mijn laatste aanwinst.............................
 
morgen een seat leon van een oud collega, komende week een golf 1 cabrio, en over een aantal dagen/week(man is met de auto op vakantie) een T4
 
Eind van de maand een full detail van een Skoda Fabia. Een Toyota Corolla staat staat voor een full detail eind mei.
 
Ik heb er twee op m'n lijstje staan een mooie MX5 van 2008 en een 911 van 1982, de laatste helaas met erg veel plaatselijke roest.
Mini zal dus zeer voorzichtig moeten zijn met de DAP , of alle lak vliegt in het rond ...]-0