• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Deze komt nu zaterdag eindelijk aan de beurt. Na heel wat invoerperikelen is het dan eindelijk gelukt om deze in Belgiê in te schrijven.

Ik heb hem intussen in het echt gezien en nog een paar foto's kunnen maken...het zal vooral opfrissen worden vrees ik; er zijn teveel schades die met detailen helaas niet te corrigeren zijn:confused:

hier nog wat detailfoto's die genoeg zeggen :
IMG_4898.JPG

IMG_4899.JPG

IMG_4900.JPG

IMG_4901.JPG


die bumper ga ik toch wat proberen te fatsoeneren...de rest zal met de zwaarste combinaties van m'n dap moeten aangepakt worden....:schaam en zien wat ik kan bereiken.
De roest aan de linker voorvleugel ga ik wat afschuren en voorzien van een roestomvormer zodat de schade niet erger wordt.

Het autootje moet vooral dienen om te leren rijden en is het niet waard om grote kosten aan te doen.


Deze is inmiddels gedaan : hier de link : show off
 
Het weekend maar eens kijken of ik mijn motor helm kan polijsten en in de wax zetten. Zodat de vliegjes er ook wat makkelijk afgaan.

D09CB5C4-74A4-4035-AF2A-D2C3BF32084D-1794-0000023A61FE6421.jpg


22A0649D-243E-453B-89AC-AC090D45F514-1794-0000023A5A20E11B.jpg


Iemand nog tips? Weleens auto's gedaan maar nooit attributen!!,^^
 
Een dagje prikken (waarschijnlijk zaterdag) om een full detail op een audi a3 sportback te doen..
Zal wel weer bikkelen worden met die o zo harde lakken van audi :-b

Gister een a6 2.7 biturbo gedaan , meneer kwam later alleen dat niet alles eruit hoeft maar de krasjes glans terug..
En ik zat al te bikkelen met wol + inizio voor swirls etc want er gebeurde niks met iets anders xD

Dus snel opschakelen die handel zoals hij wou ''jammer genoeg''

Dus heb er zin in om me uit te leven op de 3 die wel full mag :D :heart_eyes:
 
Zo, gisteren weer een BMW 1 M gedaan (showoff volgt vanavond/morgen), waarschijnlijk komend weekend een aantal dagen een 997 Carrera S ter beschikking, die uiteraard ook gedaan moet worden.
 
Dat zijn leuke wagens om aan te werken.

Dit seizoen staan nog op de planning 1 polo 6R en een nissen Qashqai. Een passat CeeCee 2.0TSI en Golf 6 GTI 35edition staan on hold tot na de winter... Wil af en toe ook nog wat vrije tijd overhouden..
 
Deze en volgende maand:

Volvo v50
Volvo 9.40 met 3 ton op de teller
Volvo 9.40 met 6 ton op de teller
Volvo 2.40

Hmmm iets met Volvo?
 
Ga morgen een Porsche 911 (997) Carrera 4S afhalen.
Die heb ik dan tot zaterdagmiddag ter beschikking. Dan moet ie klaar zijn.
Dus eindelijk een rustige klus.
 
Morgen hier eventjes mee aan de slag:

De dealer had hem voor aflevering laten wassen/polijsten,.... Maar ik weet hoe ze er daar mee over de lak gaan, niet fijn! In ieder geval niet, zoals ik zelf het zou doen,.... As usual, wassen, kleinen en de hele rattemetats :grinning:

2010, 33K geen vreemde krasjes of blutsen in de lak. Wel her en der wat wasstraat swirls, maar niet enorm veel aanwezig.

IMG_1799.jpg


IMG_1800.jpg


Staat inmiddels hier voor huis, dus morgenvroeg lekker optijd aan de gang, maar hoop dan wel dat het beetje regen wat komt, dan al voorbij is!
 
binnen afzienbare tijd komt deze op de planning. er zijn eerst nog wat delen die gespoten moeten worden dus kan ik beter nog maar even wachten met het aanpakken van deze bolide.... ditmaal geen inruil auto, maar die al in onderhoud is bij de garage....

alvast een sneak preview terwijl deze op de brug staat...
 
Woensdag gaat het troetelkindje van mijn schoonvader naar de rdw om hem op kenteken te zetten en waarschijnlijk as weekeind deze van een laagje wax voorzien. Zit nu alleen nog te twijfelen of het de SN of de Fuzion moet worden. Ik neig naar de SN vanwege de standtijd, wat adviseren jullie? Vorig jaar had ik hem al een laagje SN gegeven. Het interieur is hagelnieuw, dus dat hoeft niet.
2012-09-30%252015.36.11.jpg

2012-09-30%252015.35.29.jpg
 
Vanmiddag even bij 15000kg staal wezen kijken.
Leuke klus, waarschijnlijk ook nog in de C-Quartz ook.

Een Seagrave ladderwagen uit 1971.

2CCA8822-73E7-4B2C-9063-FF9205D552A5-1511-0000033530A6AE27.jpg


Greets,

Rob aka Vadebo