• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

wilco;324655 zei:
Morgen staat deze op de planning.

Zeker niet te hard met de deuren "smijten" , dit model heeft nogal veel last van openvallende ramen.....door 1 of ander plastieken onderdeel binnenin.......heb dit zelf ondervonden met mijn GSII van 2004 :-"

Waarom dan toch terug voor Renault gekozen : die motor liep als een trein ! ........
( en een S-max was te duur , Toyota vond ik niet mooi , Peugeot ben ik niet voor , Citroën idem , VW : te duur en Skoda heeft nog altijd geen monovolume anders had ik die al jaren gehad )
 
BlackPassat;325802 zei:
Eind juni staat er voor BPJ en mijzelf een VAG-double-detail op de planning: een Audi A5 Sportback en een A7.

Is een mooi setje samen! Vooral de A7, wat is dat toch een mooi apparaat! Veel plezier, alvast.
 
Binnenkort een

Zwarte Golf IV uit 2002
en een Black Magic Polo GTI uit 2001

Beide van mijn ouders, maar eerst de mijne(Fiat Stilo 2004) zelf onderhanden nemen!
 
Mooie klussen mensen!

Voor mij staan er de komende tijd een tweetal auto's op het programma; Toyota Corolla sedan en een Mitsubishi Carisma. Beide voor een full-detail. ,^^
 
Aanstaande maandag een Toyota Yaris voor een detail. ,^^ Helaas is de Mitsubishi eerst alleen aangezegd voor een interieur detail.
 
Ik kijk uit naar de detail van die A7! :party:

Voor mij staat er morgen als het goed is een Honda CRX Del Sol VTI op het programma die ik vorig jaar ook al eens behandeld heb.
 
Hoi wie heeft er zin om mij te helpen om mijn BMW E91 eens volledig onderhanden te nemen , ik heb daar helemaal geen verstand van en mijn auto hebben wij pas 3 weken geleden gekocht tweedehands het was een lease wagen en die zag er goed uit maar eens je die zelf wast zie je pas hoe erg het er mee gesteld is .. Veel krassen en steenslag en de lak heeft geen diepte glans meer en is overal heel ruw..

Ben van België maar wil mij verplaatsen...

Groetjes..
 
Hitachi Zaxis 210 (rupskraan van 20 ton)
Fiat 500 parelmoer
Ford Focus grijs metallix
Citroen c2 Picasso metallic zwart
Opel Combo metallic zwart
Opel Antara metallic zwart
Volkswagen Golf 5 uni blauw
Mercedes Axor (vrachtwagen cabine) 11 stuks
plus wat er nog allemaal tussendoor gaat komen....
 
@Johan,
Er staan van een vaste klant nog wat kleine klusjes in het vooruitzicht, tevens heb ik ook nog wat offertes open staan waarvan ik wel het vertrouwen heb dat die ook gaan komen.
Al met al, tot de bouwvak zit ik vol.
 
En tegen die tijd heb je een vakantie ook wel verdiend Bart.

Bij mij komt er binnenkort (naast de A5 en A7) een Alfa Romeo 159SW aan, nog even een datum plannen met de eigenaar.
 
Het is hier al zowat het hele jaar 7 dagen per week werken, de zeldzame dagen dat ik vrij ben steek in de Motoball vereniging.
Maar jij gaat ook lekker door zie ik wel.