• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Nu nog bezig met de 911 uit '98, daarna die uit 81'. Verder nog een Jaguar S-type uit 2002, en hoogstwaarschijnlijk nog een Panamera Turbo. Gaat leuk worden!
 
Vanavond en morgen een Audi A3 die onder een boom gestaan heeft en vol hars hangt.
Ik heb de auto nog niet gezien dus geen idee waar ik me aan kan verwachten.
 
Vrijdag middag beginnen met met een zilveren Mercedes cabrio 350SL uit "72 als ik het goed heb. Deze heb ik tot zondagavond. Word een full detail exclusief cabriodak, deze is nog in hele nette staat. Auto komt alleen buiten bij toerritten, en meetings. Komt zeker weer een showoff van. Heb er speciaal de Ibrido voor besteld, natuurlijk ook voor mijn eigen auto's.
 
Dit weekend aan de slag met de auto van een collega.
Een a3 sportback, nog niet eerder gedaan.
Zal de lak hard zijn, iemand ervaringen (ook met deze kleur)?

Grotefoto-ARLIARXJ.jpg
 
Vandaag een blauwe opel astra en volgend weekend een nissan note. Hopelijk is de temperatuur dan ook wat lager....