Ik koos voor de Snow Foam Combo omdat deze sterk zou zijn. Een eventuele LSP en of dez dan gesloopt was, dat maakte mij niet uit.Mmh, weinig meerwaarde heeft het dan lijkt me. Kun je net zo goed even snel de foamlance er over gooien. Velgen doen, afspuiten, wassen enz,... wilde het eventueel als extra snelle stap zonde Foam Lance gedoe voor de buitenkant gebruiken, omdat ik vanmorgen tijdens de snelle was en wax, ruzie had met het vuil
hoi hoi,
Ik heb een klein "probleempje"
Ik rijd veel snelweg, ook regelmatig naar Duitsland met wat hogere snelheden.
Dit heeft als gevolg dat mijn auto als het barre omstandigheden zijn geweest er uit ziet zoals op het plaatje.
Jep, same here!De autobrite en monello snowfoam werken wat mij betreft beter als voorwas, dan de citrus pre wash. Allemaal wax veilig, dus prima voor een maintenance wash.
Dat is dan vanuit mijn ervaring.
Ik kan mij, nogmaals, dus niet herinneren of ik ooit van die vage strepen op auto's heb gehad. Jouw opmerking over koplamp-sproeiers, daar kan ik mij in vinden. Lijkt mij de enige logische reden om na een rit strepen te krijgen op deze specifieke manier.Toevallig koplamp-sproeiers op de Accord?
Maken de koplampen mooi schoon, maar de sproei-vloeistof is dan wel weer een echte strepentrekker op je lak..........
Haha, dat kan. Maar dan zou iedereen naar een rit toch zijn auto onder de strepen hebben? Met name nu er veel smurrie van sneeuw en vuil op de grond ligt.Geen koplampsproeiers bij mij en toch strepen...je zal mazzel hebben gehad @Quantoxx denk ik.
Ik heb zelf ook een witte auto gehad en had dit met iedere wax welke ik gebruikte en ook met Sonax PNS.
Op mijn groene auto zie ik het nu ook, dit is gewoon vastzittend vuil wat van de weg opspat van de medeweggebruikers voor je.
Dit vuil "slijt" in streepvorm en heb de laatste tijd veel 130km/h gereden en dit fenomeen is nu erger dan wanneer ik 80/100 km/h rijd.
Na een goede wasbeurt is dit weer opgelost natuurlijk maar ik begrijp @ZeroZ wel als je minder wasgelegenheid hebt en denkt ff vlug de auto "schoon" te maken dat je ff raar opkijkt als de auto er dan zo onderuit komt.
Ik persoonlijk vind Collinite niet zo maar dat is persoonlijk en weet ook niet of deze vervuiling daar meer op blijft plakken dan bij andere waxen.