• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Is ook niet echt een aantrekkelijke prijs eerlijkheidshalve.
Het worden echt overprized producten :scream:

Neem als voorbeeld de Fo'Show spray wax. In RTU kost deze £ 12,00

Ga je deze samenstellen:
Fo'Show Extreme Gloss Spray wax base: £ 15,00
XP1 synthetic wax 20ml: £ 15,00
Pink colour: £ 2,50
Geur naar keuze: £ 2,50

Dan kost 'ie ineens £ 35,00 en dat voor een flesje van 250ml...

Kom op zeg....
 
@nicknameless , ben met allen eens dat het geknoei met toevoegen niet aan trekt, maar overpriced valt wel mee hoor:

This 20ml pipette bottle contains approx 1000 drops.

Examples for use;
Spray & Wipe; Add 1-10 drops into any 500ml spray product.”
 
@MeganeRS,

Per druppel is het product weliswaar goedkoop, maar als je het ruim neemt en je stopt 10 druppels in een 500ml fles, dan kun je, even snel gerekend ruim 500 liter!!! aanmaken.

1000 ÷ 10 = 100 x 500ml = 500 liter. Leuk voor een bedrijf maar voor de gemiddelde detailer hier beetje overkill.

Ik gebruik in ieder geval géén 500ml product per detail...
 
Het ging puur om de prijs ,klein flesje pokke duur, nou ga ik niet rekenen hoeveel liters ik er dan uit zou halen, maar 10 druppels per 500ml en dat dan omgerekend, is niet duur en overpriced.
 
Hier dan even advocaat van de duivel, het spul is best aan de prijs, maar opzicht vind ik het wel een leuk concept. Ik kende nog geen andere merken die zo'n soort opzet hanteren.
Je kan de elements gebruiken voor verschillende producten, wat de prijs dan weer wat drukt.
Qua tijdsbesteding smokkel ik misschien een beetje omdat ik wanneer ik niet offshore zit natuurlijk echt de hele dag niks te doen heb :joy: maar het lijkt mij niet echt een groot bezwaar om wat flesjes aan te maken voor een paar was/detail beurtjes.

Dus ben ik mega enthousiast: nog niet. Ga ik het proberen: ja, ik ben wel benieuwd.

WA geeft nu bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om een mengsel te maken om met je foamlance een bescherming aan te brengen na het wassen, a la Bathe+. Dit vind ik in de winter wel heel handig, dus wil ik dit best proberen.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i en Altos
Die had ik idd gezien. Alleen daar staan de vaste combi’s met 1 additive. Ik had de vraag verkeerd gesteld. Elements zijn natuurlijk alle Toevoegingen. Het gaat mij om alleen de additives. Mag en kan je die ook combineren?

daarnaast; ik denk dat je het ook bij andere merken kan toevoegen? Bv beadmaker (bv een beetje ceramic). Of zeg ik nu hele rare dingen?

Ik vroeg het mij gewoon af......
 
Laatst bewerkt:
Eerste waar in aan zou denken is met de elements Fo Show wat opleuken of bv Spray&Wipe als experiment.
@marcovanderniet ,je zegt geen rare dingen en ik denk dat met een basis detailspray het wel goed zou moeten gaan.
Hoe zoiets uitpakt met bv Red mist is een ander verhaal maar alsnog het proberen waard zou ik denken.
 
1B859045-6FF4-4830-8F83-551242752CD6.jpeg


53FA1F65-0B85-4FE4-84F6-67C99D01893C.jpeg


Waarom heb ik toch steeds de behoefte om dit soort spullen te willen HEBBEN!!!!!

Het is een afwijking en ik wil er niet voor behandeld worden.
 
Laatst bewerkt:
Iemand bekend met Fjord & Fjell wax van waxaddict? Ik ga er vanuit dat het de vitreo is met een ander kleur en luchtje? Is dat zo?
Ik kan er waarschijnlijk 1tje bemachtigen (hoe toevallig, als je een bepaalde wax zoekt dan komen er vanuit alle hoeken en gaten specials die je eigenlijk niet wilt maar niet kan laten staan ;) )
fjord-fjell-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat de Fjord & Fjell geen Vitreo is maar een custom made wax. Je kan, bij genoeg afname, je eigen pot samen stellen.

Zelf heb ik mijn "eigen" wax toen laten maken bij Waxaddict in een oplage van slechts 40 stuks.

- gebaseerd op de Edition 18
- eigen kleur
- eigen geur
- eigen label

20200408_170018.jpg

20200408_170030.jpg


20200408_170049.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Esmid, RoyR en Brad