• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Is dus een custom made in opdracht van bilpleiekongen, een soort van Noorse Carclean ;)

Screenshot_20200408-174148_Facebook.jpg
 
De pot los kost omgerekend € 108 euro.

Dat vindt ik nog prijzig voor een custom.
Mijn pot kostte destijds € 49,95 all in.

En zelfs de 2de serie custom made wax kostte € 57,50 all in. Maar dit was een ander merk.

20190328_115015.jpg


20190328_114949.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vooropgesteld dat ik Waxaddict wel een kwalitatief mooi merk vind maar zijn al die verschillende dekseltjes nou echt nodig ?
Dat vind ik tegenwoordig wel een minpunt aan het merk.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Een hele goede marketing vanuit WA. Kijk maar naar hoe we dat bij KLM doen met de huisjes. Echt een hype bij frequent flyers en bij personeel. Iedereen wil die ene speciale hebben. En dan heb je nog niet eens over de specials die worden uitgegeven. En ik zelf vind het wel leuk en kan daar lekker mee bezig zijn. Word daar blij van
 
Helemaal met @Ric325i eens. Maar net als met vrouwen/mannen/genderneutraal, gaat niet om de buitenkant, maar de binnenkant. Daarom heb ik er maar een van elk.
 
Deels eens. De inhoud is idd belangrijk. Als de Noorse uitvoering een vitreo zou zijn, had ik hem laten staan. Dan zou hij veel te duur zijn. Ik weet nu dat de inhoud ook speciaal (quartz) is dus ik ben nog steeds geïnteresseerd. Ook omdat de wax zelf ook in drie lagen is opgebouwd (eerst rood, daarna wit gevolgd door blauw). Zo kijk ik er naar. En andere verzamelen postzegels ;)