• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

werkhandschoenen

robsel

Detailing addict
3 jul 2009
96
55
Ik kocht bij een "euroshopper " altijd van die witte dunne elastische schilders handschoenen, heerlijk om mee aan je auto te werken, maar hij heeft deze niet meer......
Wie heeft een tip over witte of zwarte dunne elastische weggooi werkhandschoenen voor een Euro prijsje ?

P.s ik bedoel niet die rubberen doktershandschoenen !:no
gr
Rob
 
Nitril of latex handschoenen bedoel je ;)

Ik haal ze zelf bij de Sligro op de schoonmaak afdeling...
 
Nee het waren geen Latex/Nitril handschoenen. Je ziet vaak automonteurs en monteurs er mee werken..De handschoenen die ik bedoel zijn veel steviger en voelen iets stroef aan. Ook zag ik laatst bij Carglass dat ze deze handschoenen gebruikten.

gr
 
'monteurshandschoenen' zijn volgens mij niet elastisch, en nitril handschoenen eigenlijk ook nauwelijks. Latex-handschoenen (met of zonder poeder) zijn wel elastisch en zijn er in de kleuren wit, zwart en blauw(voor voedselindustrie), maar aangezien je 'geen-doktershandschoenen zoekt, is dat ook niet wat je bedoeld. Dus ik weet niet wat je nu wel zoekt.
 
dit dan? zijn verkrijgbaar in alle kleuren van de regenboog
Werkhandschoen-291x300.jpg
 
JA........... Denn

Dat zoek ik, waar te koop of te bestellen of een LINK ?

Ik gebruik ze om mijn velgen en motor compartiment schoon te maken, werkt ideaal en geen verwondingen aan de handen.

Gr.
 
Die zijn overal te koop, maar bij de Brezan/Rijsbergen kan je zo gewoon halen. Rond de 25 EUR voor een dozijn dacht ik.
 
jitzzzze;334533 zei:
Die zijn overal te koop, maar bij de Brezan/Rijsbergen kan je zo gewoon halen. Rond de 25 EUR voor een dozijn dacht ik.

Via internet zijn ze rond de € 1,- excl. BTW te vinden p/set.
 
dit soort handschoenen worden thermogrip handschoenen genoemd, google hier eens op
aangezien links niet toegestaan zijn!:)
 
Bedankt voor de goede reacties per forum en PM.
Als je op thermogrip handschoenen zoekt vind je inderdaad veel goedkope mogelijkheden.

Dus : Missie geslaagd :)^

gr
 
Hoi,

Missie geslaagd 4 paar voor € 13,24 incl. gratis verzending ( vanaf € 10,00 )
Heb ze dus besteld. Bedankt voor de tip.

Groet,

Harko.
 
Zijn deze handschoenen ook 100% waterdicht te vinden? Ik maak namelijk wekelijks vele motorfiets grondig schoon. Ik gebruik al PU-flex handschoenen om mijn handen niet open te halen (gezien de vele kiertjes en hoekjes) maar deze zijn niet waterdicht. De industriele reinigers die ik gebruik tasten dus ook mijn handen aan. Niet echt de bedoeling (irriterend, stroef gevoel).

EDIT: Ik zie al wat. Chemisch bestendige handschoenen