• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

@ Mark & LB :

De CC-crew is naast de kantoortijden van 8 tot 18:00 uur ook s'avonds vaak nog bezig om dingen voor CC te regelen (kijk bijv. maar eens op het forum en naar de mailtjes die je s'avonds wel eens krijgt).
Daarnaast hebben ze ook nog een leven buiten CC om dus ik kan me heel goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten om dan ook nog eens een hele zaterdag weer bezig te zijn.

Het zou erg leuk zijn als ze er waren maar acht de kans er klein. Voorgaande jaren hebben we het ook geprobeerd en door de volle agenda lukte het toen ook niet.
Nu hebben we iets wat binnen 5 weken gaat plaatsvinden en zal het alleen nog maar lastiger worden om een plekje in de agenda te vinden.


@ Rogier : Ik ga morgen PB's rondsturen met daarin wat gegevens.
1 November (over 3 weken) moet het geld binnen zijn op dat rekeningnummer.
 
Nee, als je alleen komt kijken kost het je niets. Het kost alleen wat als je met de auto in de hal staat.

Dit staat ook al in dit topic..
 
Gewoon doen;)

We moeten toch aan minimaal 20 auto's kunnen komen o:)

Ik ga tussen de middag iedereen die zich heeft opgegeven een pb sturen
 
Zo 21 pb's zijn verstuurd:grinning:
hopenlijk komen we snel aan de 20 auto's en gaan we richting de 30:)^
 
Zit nog even met de datum te klooien, moet even het een en ander schuiven, maar als het goed is ben ik ook van de partij.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Speciaal voor jullie gooi ik hem dan weer in de wegenbelasting! Kun je mij al van ver horen aankomen :-b
Pas wel op daarmee, Gideon. Opheffen schorsing binnen 3 maanden na ingangsdatum, kost het verschuldigde bedrag aan MRB over de al verlopen schorsingsperiode.
 
Dan kom ik of met de A1 of met de pekelbak :grinning: Bedankt Freddy voor de waarschuwing, anders had het ons 232,- euro gekost :eyes:
 
Ik kom zowiso met de Punto. De ypsilon staat er nog goed bij en de Punto rijd al paar maanden zonder enige bescherming op de lak (schaam)
 
@ Reny : Wat jammer zeg !

We hadden het echt leuk gevonden om je erbij te hebben !
 
Ahhh Reny, Balen zeg!!!

@de rest,

ik heb de 1e 6 betalingen binnen

1. Hebans,
2. Nicknameless,
3. RogierV12
4. Addy
5. LB en
6. Gerritastra

Bedankt voor jullie snelle reactie!
 
Even een update omtrent de meeting.

Wilma heeft afgelopen dagen iedereen die zich had opgegeven een PB gestuurd met daarin de betalinggegevens.

Waar ik me nu even mee bezig ga houden is het eten na afloop. Er zijn 2 opties :
- Optie 1 : BBQ zoals vanouds in de loods waar we ook detailen.
- Optie 2 : Wokken bij de chinees in Zeewolde (3 minuten daarvandaan).


Voor de BBQ geldt :
Diegene die BINNEN staan betalen € 20, en krijgen dan 4 drankmuntjes. Bezoekers betalen € 27, en krijgen dan 4 drankmuntjes. Ieder extra drankje kost € 1,75.
Het eten bestaat uit : Saté, sjasliek, karbonade, barbecue worst, spareribs, hamburgers, Huzaren- komkommer- tomaat-banaan salades en frites
div. sauzen, satésaus, stokbrood, kruidenboter en frites.

Voor de Wok geldt :
Wij hebben een all -in pakket (dus onbeperkt eten & drinken) kunnen regelen voor € 30,-. Dit is voor zowel de mensen die binnenn staan als bezoekers gelijk.
Het eten bestaat uit het standaard lopend buffet wat je bij iedere chinees kent. Er is voor de anti-bami generatie ook gewoon patat met frikandelen te krijgen.


Mocht je willen mee-eten dan zou ik graag per PB willen weten waar jullie voorkeur naar uit gaat, dit geld dus ook voor de bezoekers die na afloop willen blijven mee-eten.
Uiteraard mag je je voorkeur ook laten weten in dit topic maar om het voor mezelf overzichtelijk te houden ga ik af op de PB'ers

Gr. Arjan